יש מערכות יחסים שלא נועדו להחזיק מעמד, אך זה לא מונע מאנשים לנסות להיאחז בהן. כל עוד הדבר לא פוגע באדם עצמו או בסובבים אותו אין בכך בעיה, אך כאשר הניסיון לשמור על מערכת היחסים כמעט גובה חיים, זה ברור שנחצה כאן קו אדום. לאחרונה, צעיר מקניה כמעט מצא את מותו, כאשר ניסה לגרום לחברו שלו לא לזרוק אותו.



הצעיר,סטודנט בן 24, שידוע רק בשם ריקי, מטיקה, קניה, איבד את הכרתו במהלך מרתון סקס עם חברה שלו. על פי חדשות crazy monday, הכל החל לאחר שחברתו של ריקי איימה לעזוב אותו, בטענה כי הוא לא מספק אותה במיטה. בצעד נואש ולאחר התייעצות עם חבריו, החליט לקחת ויאגרה ולהעניק לחברתו לילה שלא תשכח. הוא הזמין אותה לחדר שלו במעון הסטודנטים, ותכנן עבורה מרתון סקס. אך לפתע, כמה דקות בלבד לאחר שהחלו, ריקי החל לסבול מקוצר נשימה והתמוטט. 



החברה איימה לעזוב אותו. יצלום: אינגאימג
החברה איימה לעזוב אותו. יצלום: אינגאימג



חברתו של הצעיר החלה לצעוק באימה, מה שעורר את תשומת ליבם של סטודנטים ועובדי המעון שהזעיקו מיד אמבולנס. כיוון שהיה עירום לחלוטין, הצוות הרפואי עטף אותו בסדינים, והוא הובהל כך למיון. על פי הדיווחים המקומיים בכלי התקשורת, ריקי שיתף את חבריו במצבו, ואלו המליצו לו על הוויאגרה.  "הוא היה נואש לשפר את המצב, ולבסוף הגיע להחלטה זו לאחר שהתייעץ עם חברים. הוא לקח את הכדור ושתה אותו יחד עם אלכוהול, בתקווה שזה יעזור לו לרצות את חברתו במיטה ולזכות בליבה בחזרה", סיפר אחד מחבריו. "הוא היה מדוכא ומתוסכל אחרי שחברה שלו איימה לזרוק אותו כי לא סיפק אותה במיטה. אנחנו לא יודעים אם הוא לקח מינון יתר, אבל אמרו לנו שהכדורים לא מזיקים אם לוקחים אותם במינון הנכון". 
 
"מזל שהוא עדיין חי, ממש פחדנו", הוסיף החבר. למרבה המזל, ריקי שב להכרה תוך זמן קצר ומצבו התייצב במהירות. הרופאים שטיפלו בו היו מופתעים מכך שמישהו כל כך צעיר לקח ויאגרה. ריקי שוחרר מאז בבריאות תקינה, אך הומלץ לו לקבל ייעוץ פסיכולוגי וכן לטפל בבעיותיו במיטה בדרכים פחות מסוכנות. למרות שהיה נתון בסכנת חיים, הסיפור על מצבו התפשט ברחבי המכללה ומאז סטודנטים רבים לא מפסיקים לצחוק עליו.