מאז שחר האנושות אנשים ניסו להבריח דברים מפוקפקים ממקום אחד לאחר. בעבר היה מדובר באקט יחסית קשה יותר לביצוע, אך באותה מידה אמצעי הפיקוח היו רפים, וסחורה אסורה הוגנבה על גבי ספינות וכרכרות יחסית בקלות. כיום אומנם קל יותר להבריח סחורה אסורה, בעיקר באמצעות הדואר, אך באותה מידה גם אמצעי הפיקוח הפכו נוקשים יותר, וכך פושעים נאלחים רבים נתפסים על חם. 



כאשר גבריאל אנו, 25, מאטיקה, ניסה לחלק דואר מיוחד במינו, הוא נתפס מיד בידי המשטרה. השוטרים, שצדקו לחלוטין בחשד שלהם, מצאו עליו סחורה מפוקפקת בכמות מסחרית- חצי קילו מריחואנה, חמישה גרמים של קוקאין, חצי ליטר קודאין נוזלי, 392 כדורי אקסנקס, אקדח חצי אוטומטי, תת מקלע mac 11, וכמעט 2,000 דולרים. אנו נעצר במקום והועמד לדין בבית המשפט המחוזי.



שוטרים מצאו עליו סמים, נשק ואלפי דולרים. גבריאל אנו. צילום: פייסבוק
שוטרים מצאו עליו סמים, נשק ואלפי דולרים. גבריאל אנו. צילום: פייסבוק

 
על פי דיווח של ה"יו.אס.איי טודיי", בדיון הראשון שנערך לו, אנו הואשם בסחר והחזקת במריחואנה, סחר והחזקת סמים אסורים והחזקת נשק. כמו, הואשם אנו בהתנהגות לא נאותה במסגרת תפקיד רשמי. הדוור השובב הוכנס למעצר בכלא המחוזי, אך שוחרר במהרה בערבות בסך 5,000 דולרים. השימוע הבא שלו בבית המשפט צפוי ל-16 באוקטובר, ונכון לעכשיו לא ידוע מה יהיה עונשו.