בדרך כלל נישואים מחזיקים מעמד לפחות עד אשר שני הצדדים נדרו נדרים ויצאו אל לילה הכלולות. גם במקרים בהם בני הזוג מראים חוסר נאמנות, זה לרוב מתגלה כשכבר מאוחר מידי. אך "למזלו" של איש עסקים אחד מסינגפור, הוא הצליח להימלט מהמלכודת הזו בזמן. הגבר, שידוע רק שהוא בעל ממון רב, חשד זה זמן מה שארוסתו בוגדת בו והחליט לנקום בצורה האכזרית ביותר. 



כדי להוכיח או להפריח את חשדו, שכר הגבר את שרותיה של חוקרת פרטית ממשרד לחקירות ושירותי אבטחה. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, המעקב אחר הארוסה נערך במשך שישה שבועות, עד שהתקבל החומר הרצוי. החוקרת סיפקה לו סרטון של ארוסתו בוגדת בו במלון עם גבר אחר, על כך היא הופתעה כאשר קיבלה הזמנה לחתונה שלו.



החתן לעתיד הציג סרטון של ארוסתו בוגדת בו בזמן החתונה. צילום מסך
החתן לעתיד הציג סרטון של ארוסתו בוגדת בו בזמן החתונה. צילום מסך



החוקרת סיפרה לכלי התקשורת כי לא היה לה מושג מה עומד לקרות, והופתעה כשאר הנוכחים במקום. לא ידוע באיזה שלב התרחש האירוע, אך משערים שזה קרה לפני שהשניים הספיקו להינשא באופן רשמי. לדבריה של החוקרת, כאשר הגבר הנקמן עלה לבמה תחילה הכל היה שגרתי וברקע הוצג סרטון רומנטי שלו עם ארוסתו. אך לאחר כמה דקות הסרטון נקטע באמצע ועבר לסרטון אחר, בו נראית ארוסתו של הגבר בוגדת בו עם אחר. כל הנוכחית הרבים בחתונה היו המומים, והכלה ברחה מהמקום בוכה ומושפלת.