ביקור במסעדה טובה זו חוויה, לפחות עד שמגיעים לשלב בו צריך לשלם. אך בעוד רבים יתלוצצו כי יברחו בלי לשלם, יש מי שלקחו את הבדיחה הזאת רחוק מידי וניסו זאת בפועל. כאשר גבר אחד מפנסילבניה סיים לשתות ולאכול במסעדה, הוא החליט שהדבר ההגיוני לעשות כעת יהיה לברוח בלי לשלם. על פי עדי ראיה, בארי קלפרטון, 40, ניסה לברוח מספר פעמים מרשת הסנדוויצ'ים Primanti Brothers, בלי לשלם.

"חבר שלי כריס קם ורדף אחריו, תפסנו אותו והכנסנו אותו חזרה", סיפר קנת' גריי, שבדיוק שהה במקום. עד ראיה נוסף סיפר שמה שהכי הפריע לו היה שקלפרטון שם כמה שכבות בשר בסנדוויץ', למרות שלא הסכים לשלם עליו. 

שוטרים שהוזעקו למקום הסכימו לשחרר את קלפרטון, לאחר שאחד הסועדים שילם עבורו. הוא כמעט חמק מעונש עד שעשה טעות מרה אחת. "החשבון שלו שולם. הם בדיוק התכוונו לשחרר אותו, ואז איום הפצצה הגיע והוא ברח", סיפר גריי. השוטרים רדפו אחריו במשך מספר דקות ובסוף הצליחו להשיג אותו וחשמלו אותו בטייזר. 

מסעדת פרימנטי בראדרס. צילום: גוגלסטריט ויו
מסעדת פרימנטי בראדרס. צילום: גוגלסטריט ויו


מסתבר, לפי הדיווח בחדשות "פוקס", כי בארי הודה שהוא זה שהתקשר לדווח על פצצה, ושחבר הציע לו לעשות זאת כפעולה להסחת הדעת. נכון לעכשיו, קלפרטון מוחזק במעצר ללא אפשרות שחרור בערבות, אך הוא טרם קיבל את עונשו. הוא מואשם באיום בשימוש בנשק, שיכרות בציבור והצגת תעודת זהות מזויפת למשטרה.