כאשר אנשים נזרקים בידי בני הזוג שלהם הם עלולים להגיב בדרכים מאוד מפוקפקות, חלקן מסוכנות, אחרות בעיקר יקרות ופוגעות בכיס. דוגמנית שנזרקה בידי המאהב שלה, המבוגר ממנה בשני עשורים, החליטה להכאיב לו בדרך היחידה שהוא יבין, והטביעה את המכונית היקרה שלו בבריכה בביתו. הדוגמנית, כריסטינה קוצ'מה, 24, לא הסתפקה בזה והמשיכה בשרשרת של פגיעות בבן זוגה (לשעבר) גיא גנטיל, שכללו תה רותח והודעות פוגעניות.



הכל החל כאשר השניים ישבו יחד במסעדה יוקרתית בבהאמה עם חבר של גנטיל, כשלפתע קוצ'מה הודיעה שהיא בהריון. בן הזוג, איש עסקים בעל הון אמר מיד שיתמוך בילד כלכלית. "אבל אז היא אמרה 'אני לא בהריון עם ילד, אני בהריון עם רעיון'", סיפר גנטיל ל"ניו יורק פוסט". לאחר מכן, ביקשה ממנו קוצ'מה שיעניק לה 50,000 דולרים כדי שתוכל להקים עסק משלה. "אמרתי לה, את יודעת מה? את מדברת עם האדם הלא נכון. אם את מחפשת מישהו שייתן לך כסף בחינם, אני לא האיש", הסביר גנטיל את תגובתו לבקשה. לדבריו של גנטיל, במהלך הקשר שלהם שנמשך שנה וחצי, הוא העניק לה מתנות רבות יקרות ערך והבקשה הזו לדעתו טשטשה את הגבול בין יחסים רומנטיים ליחסים עסקיים.


ימים טובים יותר. גנטיל וקוצ'מה. צילום מסך
ימים טובים יותר. גנטיל וקוצ'מה. צילום מסך


למשמע מילים אלו, קוצ'מה שפכה על גנטיל תה רותח על פניו וגנבה לו את מפתחות המכונית שלו. "זה היה לחלוטין לא מכובד לעשות את זה במסעדה שאני סועד בה ועוד מול חבר טוב שלי",סיפר גנטיל. אבל במהרה התברר לו שזה לא היה החלק הכי נורא במסע הנקמה של זוגתו לשעבר. זמן מה לאחר האירוע במסעדה, קיבל גנטיל הודעות מבשרות רעה מקוצ'מה. "שקרן! הבטחת לעזור לי להקים עסק משלי! אלו היו המילים המדויקות שלך!" כתבה לו הדוגמנית הזועמת. "עכשיו אתה רוצה להיות משקיע? ובכן, יש לי הפתעה בשבליך בחצר האחורית, תתחיל עם רעיון ההשקעה הזה קודם".
 
המכונית חולצה לאחר ארבע שעות. צילום מסך
המכונית חולצה לאחר ארבע שעות. צילום מסך


תחילה לא היה לגנטיל מושג למה מתכוונת קוצ'מה, אך כאשר חזר לביתו, מצא את מכונית המרצדס שלו, בשווי 100,000 דולר - בקרקעית הבריכה שלו. "הלב שלי צנח בגלל שפחדתי שהיא בפנים. לא היה אכפת לי מהמכונית באותו הרגע", סיפר גנטיל. " אבל אחרי שהבנתי שהיא לא בתוכו, התחלתי להתעצבן על זה שהיא עשתה דבר כזה אחרי כל מה שעשיתי למענה. זרקתי אותה, היא זרקה את המכונית שלי". הוא הוסיף שלקח ארבע שעות לחלץ את הרכב מהבריכה, אך לא פירט האם ניתן לתקנו או לא.

נקמנית. כריסטינה קוצ'מה. צילום מסך
נקמנית. כריסטינה קוצ'מה. צילום מסך