התאומות בריטני ואבי הנזל בנות ה-27 הגשימו לאחרונה חלום גדול שהיה להן: הן הוציאו רישיון נהיגה. אבל מה שכל כך מיוחד בסיפור של בריטני ואבי זה שהן תאומות סיאמיות.  השאלה המתבקשת היא איך הן מצליחות לנהוג ביחד. "יש לנו שני רישיונות וכל אחת מאיתנו היתה צריכה לעבור את מבחן הנהיגה ושתינו עברנו", אמרה בריטני, השמאלית מבין השתיים, בראיון. "כשאנחנו נוהגות אבי אחראית על דוושת הגז והבלם ואני על האיתות ושתינו אוחזות בהגה".



"אני חושבת שאנחנו נהגות טובות", אמרו השתיים במקהלה.

מסתבר ששתי האחיות הן לגמרי עצמאיות אחת מהשניה ולמדו לתאם את הפעולות שלהן על מנת לאפשר להן לחיות חיים נורמליים יחסית: הן למדו לזחול ביחד, ואז ללכת ולשחות וכעת לנהוג ברכב. 

 

אבי ובריטני חולקות כמה איברים פנימיים: מערכת הרבייה, חלק ממערכת העיכול כמו הכבד והמעי הגס, אבל לכל אחת יש לב משלה, עמוד שדרה, ריאות וקיבה. המצב יכול לגרום להשפעות שונות על הפיזיולוגיה שלהן. כך למשל, לאחת מהן יכול להיות כאב בטן אבל לגם הנשייה תרגיש אותו. בריטני יכולה לחוש דברים רק בצד ימין שלה ואילו אבי בצדה השמאלי. 

יש להן זוג רגליים אחד ושתי ידיים, אבל שני ראשים, שני מוחות, וש אישיויות נפרדות לגמרי. אבל בגלל שהן מבלות כל כך הרבה זמן יחד, הן יכולות להשלים את המשפטים אחת של השנייה.
הרופאים החליטו שזה יהיה מסוכן מדי להפריד אותן כשהן היו תינוקות ולכן הן גדלו מחוברות. הן השלימו תואר בחינוך והופיעו בתוכניתה של אופרה ווינפרי וכעת יש להן תוכנית משלהן.