בני אדם היו מאז ומתמיד אובססיביים לגבי דירוגים, מעמדות ומספרים. אנו במירוץ אחר המקום הראשון וכימות כל חוויותינו לידי נתונים מספריים. הדבר הזה נכון גם בכל הקשור ליחסים רומנטיים ויחסי מין, כאשר מדענים, פסיכולוגיים ואנשי שיווק ופרסום אוהבים לחטט ולהיכנס לנו מתחת לסדינים ולבדוק מה עוד אפשר למדוד. סקר כזה נערך לאחרונה בידי אתר בגידות, שניסה לבדוק באיזו מדינה נמצאים הפרטנרים והפרטנריות הכי טובים לסקס.



האתר saucydates.com ביקש מ- 22,758 חבריו, נשים וגברים, לדרג את המאהב האחרון שלהם וכן לציין מאיזה מדינה הוא. דירוג המאהבים נעשה באמצעות סולם מספרי מ-0 עד 10, כאשר 0 - הכי נורא בעולם, 1 - מחריד, 2 - גרוע מאוד, 3 - גרוע, 4 - רע, 5- ממוצע, 6 - די טוב, 7- טוב, 8 - טוב מאוד, 9- מדהים, 10- הכי טוב אי פעם. התוצאות של הסקר מפתיעות למדי, וניתן רק לתהות האם התשובות שנתנו המשתתפים היו כנות או נבעו מתוך כעס או אמפתיה.



saucydates.com :המאוהבים הטובים והגרועים ביותר. צילום מסך
saucydates.com :המאוהבים הטובים והגרועים ביותר. צילום מסך




זו עובדה ידוע שגברים קלים יותר לסיפוק, מבחינה מינית, בין אם ירצו להודות בזה ובין אם לא. אך על פי תוצאות הסקר, עולה שגברים נטו לתת ציונים נמוכים יותר למאהבות שלהן מאשר נשים. כך בעוד גברים נטו לדרג את רוב הנשים כ"טוב", נשים היו יותר לארג'יות ודירגו את רוב הפרטנרים שלהן כ"טוב מאוד", וכן נתנו יותר מגברים דירוג של "הכי טוב אי פעם". את הדירוג 0- הכי גרוע בעולם- נתנו שני המינים במידה שווה.



משובותיהם של הגברים, עולה לכאורה שהמאהבות הכי טובות הן מקנדה, צרפת, איטליה וארה"ב, לעומת נשים שדרגו את הפרטנרים הכי מוצלחים כמגיעים מאוסטרליה, דרום אמריקה וארה"ב, שזכו לדירוג הממוצע של 8 (טוב מאוד). במקום הגרוע ביותר הגיעה ניו זילנד, אם כי בקרב הנשים המדינה הגיעה למקום נמוך יותר ("רע") מאשר בקרב הגברים ("די טוב").