אם אתם רוצים לתפוס את בני הזוג שלכם על חם, אין צורך לחפש רחוק, על פי סקר חדש של אתר בגידות. למעשה, על פי סקר חדש ומטריד, רוב האקטים של הבגידה נעשים ממש תחת אפם של בני בזוג. בסקר, של אתר הבגידות "אשלי מדיסון", נשאלו 1,800 גברים ונשים חברי האתר על המקומות אליהם הם לוקחים את בני זוגם לבגידה. המשתתפים ככל הנראה אינם חוששים להיתפס, שכן כמחצית מהם העידו שהם מביאים את המאהבים הביתה, כשבני הזוג לא נמצאים. אם זה לא גרוע מספיק, 91% עושים זאת על המיטה בחדר השינה שהם חולקים עם בני זוגם. נקווה שהם לפחות מחליפים סדינים לאחר מכן.

בכל הקשור לבגידה בחלל הביתי, היו מי שהעדיפו לעשות זאת על הספה (54%) או במקלחת (35%). אך המקום הנפוץ ביותר לקחת אליו מאהבים היה ונותר כמובן בית מלון (80%). מקומות נוספים כללו סקס במכונית (67%) ובבית של הפרטנר לבגידה (66%). היה אף 1% של הזויים שענו שהם אוהבים לעשות זאת בעיקר בתוך קנו. זה לא נשמע כמו מקום נוח או פרטי במיוחד וכנראה בגלל זה הוא לא פופולרי.

רוב הבוגדים מעדיפים ללכת למלון. צילום מסך: אשלי מדיסון
רוב הבוגדים מעדיפים ללכת למלון. צילום מסך: אשלי מדיסון


במהלך הסקר, המשתתפים גם נשאלו באיזו שעה ביום הם הכי אוהבים להתגנב לפגוש את המאהבים שלהם. לשאלה זו לא הייתה לגברים ולנשים הבוגדים העדפה גורפת, אך שעת אחר הצהריים (34%) קיבלה את הניקוד הגבוה ביותר מבין כל שעות היום. 30% אמרו שהם מעדיפים את שעות הערב, מיד לאחר הארוחה עם המשפחה, ורק 16% העידו שהם מעדיפים את שעות בבוקר.

ככל הנראה בגלל שזה עלול להיראות חשוד, רק 9% אמרו שהם בוגדים בשעות הלילה. בהקשר זה, בסקר אחר של האתר נבדקו התירוצים הנפוצים ביותר שמכסים על מפגש עם המאהב. שימו לב - כאשר גברים אומרים שהם הולכים לחדר כושר ונשים אומרות שהן יוצאות עם חברות הם כנראה נפגשים עם המאהבים שלהם. כמובן שבאותה מידה יתכן שהם דוברים אמת, אך תמיד כדאי לבדוק.