"גם אני הוטרדתי מינית,  גם אני נאנסתי. לא פעם אחת, לא שתיים, לא שלוש. הפסקתי לספור", כך כתבה היום (שני) הדוגמנית מעין קרת בפוסט מרגש שכתבה בעמוד הפייסבוק שלה, ובו חשפה את סיפורה האישי המזעזע. "אני משתפת את זה בכובד לב בגלל יוזמה פייסבוקית חובקת עולם בעקבות פרשת הארווי וינשטיין", הסבירה בפוסט. "אם כל הנשים שהוטרדו ו/או הותקפו מינית אי פעם יכתבו את צמד המילים ״גם אני״ בסטטוס שלהן, אולי נצליח לתת לאנשים מושג על היקף הבעיה". 


 

לאחר מכן פירטה קרת את הפעמים בהן נאנסה, "פעם אחת בגיל 6 בגינה ציבורית- הוטרדתי קשות. פעם אחרת בגיל 12- נאנסתי, כלומר נקלעתי לסוג של יחסי מין כשאני אומרת "לא לא לא" ובאיזשהו שלב משתתקת כי מבינה שאין בזה טעם. עוד אחת- בטסט דוגמנות השני שלי, צלם לא מוכר, כשעוד לא הגעתי לאנשים "מביני עניין"- הוטרדתי מינית קשות. לא מעוניינת לפרט". 
 
עוד כתבה: "הבא היה עם איזשהו דרינק כבר במילנו ומשהו כמו סם אונס כשהנהג שלוקח את כל הדוגמניות לוקח אותי לדירה וכשאני מטושטשת לגמרי שולח ידיים, אין לי מושג איך, חתכתי אותו ועליתי לדירה". 
 
קרת סיפרה גם על מקרים נוספים בהן הוטרדה: "סוכן דוגמנות שאימץ אותי כמו אבא במילנו היה הבא בתור כשביקש תמורה עבור הארוחה שבישל לי והליווי התומך ואני סירבתי בכל תוקף, אז הטריד. מי עוד? חבר טוב, מאוד טוב, גם במילנו, שהיה דמות אב בשבילי, כמה שנים מאוחר יותר כשבאתי לעבודה במילנו אחרי שגרתי שם, אנס אותי במלון, קריאות עזרה וצעקות לא עזרו, אף אחד לא שמע. בחור שהיה לי איתו רומן, הרבה שנים אחרי שנגמר בא לבקר, בתל אביב, אנס אותי, צעקות לא עזרו". 
 
לסיום כתבה הדוגמנית: "כמות הגברים שחשפו בפני איברים ברחוב ועשו מה שעשו או שתפסו לי את הישבן או חלק אחר בפרהסיה, או שקיללו אותי קשות כשלא הסכמתי לעלות אליהם אותם כבר לא ספרתי. למי יש משאבים?".