מורה נשואה ואם לשניים נעצרה על קיום יחסי מין עם אחד מתלמידיה, לאחר שסרטון שלה הופץ בסנאפ צ'ט. הסרטון צולם בידי התלמיד בן ה-14 אתו קיימה יחסי מין, ובו היא נראית לובשת תחתונים וחולצה בלבד, ושותה אלכוהול לצד שני נערים נוספים ללא חולצה. המורה, סמנתה לי קיוטה, 32, נעצרה והואשמה בקיום יחסי מין לא חוקיים עם קטין וביצוע מין אורלי עם קטין.



כעת המשטרה מנסה לברר האם קיימה יחסים גם עם תלמידים נוספים. הפרשה החמורה עלתה לאחרונה שוב לכותרות, בעקבות דיון משפטי נוסף שנערך. הדיון המשפטי הבא בנושא צפוי להתקיים ב-3 בנובמבר.



קיוטה, לשעבר מורה בתיכון בבומונט, קליפורניה, החלה ביחסים האסורים עם התלמיד ב-2015. זו הייתה השנה הראשונה של שניהם בבית הספר, ואמורה הייתה להיות התחלה חדשה עבור הנער שעבר ילדות קשה. באותה עת הנער התגורר עם קרובת משפחה, כיוון שאמו נפטרה ואביו נשלח לכלא. עוד מתחילת אותה שנה, קיוטה הבחינה שיש לנער קשיים בלימודים והציע להעניק לו שיעורים פרטיים. היא אף יצרה קשר באימייל עם קרובת המשפחה, והסבירה לה שלקחה אותו תחת חסותה.



מאחר שהנער היה ידוע כבעייתי, אלים ועם קשיי לימודים, קרובת המשפחה לא חשדה תחילה בדבר. על פי חדשות patch, החשד עלה לקראת סיום השנה השנייה של הנער, שהחל להיות אלים יותר והופיע עם בגדים יקרים ומוצרי אלקטרוניקה חדשים.



סמנתה לי קיוטה. צילום מסך
סמנתה לי קיוטה. צילום מסך



הפרשה התפוצצה במהלך חודש אוגוסט, לאחר שהקורבן העלה את הסרטון לסנאפצ'ט ושיתף אותו עם חבריו. אדם שהזדהה כחבר שלו בסנאפצ'ט, שאל אותו אם זה נכון שהוא מקיים יחסי מין עם קיוטה, על זה ענה לכאורה הנער, "כן אחי. אני עושה סקס וגם שלישיה במשך השבועות האחרונים בבית שלה". מיד לאחר מן החבר יצר קשר עם אדם מבוגר עליו סמך, ושירותי רווחת הילד מיד נכנסו לתמונה. 



בהמשך, ותוך שהוא מודה בכך, התברר שמי שענה לחבר בשם הנער היה בעלה של קיוטה, שהצליח להשיג את הנייד שלו. קיוטה נעצרה, ומחיפוש בביתה השוטרים מצאו פתק קרוע שיועד לבעלה, ומתאר את מהות הקשר בינה לבין הנער. מאז התפוצצות הפרשה, בעלה של קיוטה התגרש ממנה וקיבל משמורת בלעדית על שני ילדיהם.



בדיון בבית המשפט, סיפרה קרובת המשפחה שהחלה לחשוד שמשהו לא בסדר, כאמור, כשהנער הגיע הביתה עם ציוד וביגוד יקרים. היא סיפרה שחשבה בהתחלה שזה כסף שהושג על ידי סחר בסמים, אבל כשהלכה לדבר עם קיוטה פנים אל פנים הבינה מיד שמשהו אינו כשורה. בעוד המורה אמרה לה שהנער משתפר בלימודיו והתנהגותו, בפועל, הוא החל להיות אלים אפילו כלפי קרובת המשפחה וברח פעמים רבות מהבית.

במהלך 2016, היא מצאה עצמה מתקשרת שוב ושוב למשטרה בשל תקריות אלימות וכן כדי לדווח שהנער נעדר. בסוף אותה שנה הוא ברח שוב ולא חזר מאז, וקרובת המשפחה הואשמה בבית המשפט בהזנחה. 
 
נבדקת אפשרות ליחסים עם תלמידים נוספים. סמנתה לי קיוטה. צילום מסך
נבדקת אפשרות ליחסים עם תלמידים נוספים. סמנתה לי קיוטה. צילום מסך