נקמה של אישה במאהבת של בעלה אינה דבר חדש, מה שמשתנה הן הדרכים בהן בוחרות הנשים הנבגדות להשתמש וכן יש גיוון רב במידות האכזריות. לאחרונה, אישה ממחוז אמבו, קניה נעצרה בחשד שהציתה את המאהבת של בעלה, וגרמה לה לפגיעות גופניות מסכנות חיים. בימים אלו המאהבת נאבקת על חייה בבית החולים. על פי חדשות sde, האישה, בשנות ה-40 לחייה, תקפה את הקורבן בזמן שישנה.



האישה הזועמת, כך עולה מהדיווח, הגיעה אל ביתה של המאהבת בשעות הלילה,שברה את אחד החלונות ונכנסה לחדר השינה שלה. "היא שפכה חומר בעירה על שטיח ומספר ניירות", סיפר גורם בכיר בבית החולים הלאומי קניאטה, בו מאושפזת המאהבת. "חומר הבעירה נשפך גם על הרצפה, ומאחר שהקורבן ישנה על הרצפה, זה נספג גם במזרן". לא ידוע כמה זמן שהתה בתוך החדר הבוער, אך בשלב מסוים המאהבת התעוררה בבהלה וזחלה אל מחוץ לבית והתעלפה. עוברי אורח שמצאו אותה הזעיקו מיד עזרה והיא נלקחה לטיפול נמרץ בבית החולים. בעקבות ההצתה, המאהבת ספגה כוויות קשות מסכנות חיים, ולא ידוע האם תשרוד.

בית של המאהבת לאחר השריפה. צילום מסך
בית של המאהבת לאחר השריפה. צילום מסך



במקרה נקמה אחר, אישה בשם מוניקה פורי, 34, מאוסטרליה, הואשמה השבוע בבית המשפט בגרימת נזק גופני חמור וכוויות מדרגה שנייה, לאחר ששפכה מים רותחים על המאהבת של בעלה. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, בעלה של מוניקה התוודה על כך שהוא בוגד בה, ובבית המשפט העיד כי היא קיבלה את הבשורה ברוגע. בהמשך, כאמור, התברר שזאת הייתה מצגת שווא ומבפנים מוניקה רתחה מזעם.

יום אחד, כאשר חזרה הביתה, היא ראתה את הבעל עם המאהבת שלו, אנה סטוקס, 24. פורי ביקשה ממנו שיכיר ביניהן, דיברה איתה ואז ביקשה ממנו לצאת מהחדר. בשלב זה, היא שפכה מים רותחים על סטוקס מכוס שהייתה בקרבת מקום, ולאחר מכן גם שפכה עליה מים רותחים מקומקום שנועד להכנת תה.

בעקבות האירוע, סטוקס נזקקה לטיפול רפואי דחוף, וסבלה מכוויות מדרגה שנייה בצווארה, בחזה ובבטנה. היא אף נאלצה לעבור ניתוח לתיקון עור התוף הקרוע באחת מאוזניה. על פי חדשות Plymouth Herald, בדיון בבית המשפט השבוע לא הייתה מחלוקת על כך שפורי גרמה לסטוקס נזק גופני חמור. הדיון עסק בשאלה האם זה נזק שנעשה בכוונה תחילה. חבר המושבעים והשופט טרם הגיעו להחלטה, והנושא יקבע בדיון הבאים.