אתם מגיעים למקום על כדור הארץ, נוחתים, מבלים, מוצאים דברים ייחודיים לעשות בו, ואז ממריאים ליעד הבא. מתאים לכם? כי אם כן, אז יש לכם אפשרות לעשות את זה במשך שנה שלמה. בתמורה לכך גם תזכו לכתוב באחד העיתונים הנחשבים ביותר בעולם, "הניו יורק טיימס" ולקבל תפקיד, שאין ספק שחברים שלכם יפתחו עליכם עיניים בלי הפסקה. 



בהודעה שפרסם העיתון, וצפויה להיענות בעשרות אלפי אנשים שיסתערו על האופציה, נכתב כי "בכל שנה, הניו יורק טיימס ממליץ על 52 יעדים שכדאי לכם להגיע אליהם, משהו לחלום עליו במשך שנים. הרשימה היא מאוד מיוחדת, וכוללת חופים שכדאי להגיע אליהם באזור, מוזיאונים מעניינים וכמובן האוצרות הקולינריים ששווים את כל הדרך למקום הזה".  



ה"ניו יורק טיימס" ממשיך ומפתיע, כשבהגדרת התפקיד נכתב: "השנה, אנחנו רוצים מישהו שיהפוך את רשימת המשאלות שלנו למסלול ארוך של שנה. אנחנו מחפשים כתב שיגיע לכל יעד ברשימה שלנו ויספר לנו את הסיפור של המקום, את הדרכים אליו, ואת הדברים הטובים והפחות טובים שבו. המועמד האידיאלי הוא סטודנט של החיים, מישהו שיוכל לערוך תיעוד דוקומנטרי מהעולם.



"זה צריך להיות אדם עם דרכון שחוק, שיכול להגיע לכל מקום, לזקק ולהבין את הדברים החשובים בו, אדם שיוכל להפוך סיפור למרתק בעזרת מילים ותמונות". הדרישות של העיתון, אגב, הן לא בשמיים. אם אתם דוברים מספר שפות, מדובר ביתרון גדול עבורכם, אבל לא מדובר במשהו מהותי.



דרישות התפקיד הן אדם שנסע למספר יעדים בחייו, מישהו שתיעד בכתב, במדיות החברתיות או במקום אחר את הטיולים שלו, אדם הבקיא ופעיל בטוויטר ובפייסבוק, ובעל ניסיון קודם במגזין, הוצאה לאור, עיתון, פרסום דיגיטלי, עשיית סרטים או ארגון מדיה אחר. כמובן שצריך גם התחייבות לשנה שלמה.



יש מתנדבים? אם כן, מלאו את הפרטים שלכם כאן.