אומרים שלא מעט אנשים הופכים אומללים לאחר שהתחתנו, אך מי שטרם חוו את חיי הנישואים נותרים שבורים כאשר האירוע המיוחל מתבטל. צעירה מתאילנד תובעת את ארוסה בגלל שלא הגיע לחתונה שלהם. אראני ג'ינגקראצ'אנג , 24, טוענת כי על הארוס לשלם לה פיצויים בשל נזקים כספיים ונזקים נפשיים שנגרמו לה בשל מעשיו. להגנתו, הסביר בוניאנג סאואטדי, 26, כי לא הגיע לאירוע משום שאין לו כסף לשלם עבור הנדוניה.



השניים היו יחד שש שנים, והתעתדו להינשא בביתה של ארני בכפר הכפר של קאו דין, במחוז מחוז קביין בורי, תאילנד. על פי חדשות ה"באנקוק פוסט", ביום שקדם לחתונה, כשהשניים נפגשו עם הוריה של אראני כדי לקבוע הכנות אחרונות לחתונה, בוניאנג לא הראה שום סימנים ל"רגליים קרות". אך ביום בו היו אמורים להינשא הצעיר לא הגיע וכן גם איש מבני משפחתו, מה שמיד עורר את חשדם של הכלה ומשפחתה. ארני התקשרה אליו פעמים רבות, כשלבסוף ענה, אמר לה שהכול בסדר, אך הוא רוצה לדחות את החתונה במספר שעות, כי הוא לא יספיק להגיע בזמן.



החתן ומשפחתו לא הגיעו, החתונה בוטלה. צילום מסך: באנקוק פוסט
החתן ומשפחתו לא הגיעו, החתונה בוטלה. צילום מסך: באנקוק פוסט




מאחר שלא ראתה שום ברירה אחרת, אראני הסכימה ומסרה למשתתפים שהאירוע יחל מאוחר יותר. אך השעות עברו והחתן ההססן לא הגיע כמו גם בני משפחתו. אראני ניסתה להתקשר אליו אך הפעם הוא לא ענה. בזמן כשהיא נואשת לקבל הסבר, הצעירה ומשפחתה נסעו אל ביתו של הארוס, אך לא היה איש בבית. גם ההורים וגם החתן נמלטו מהמקום. באותם רגעים הבינה אראני שהחתונה לא תתקיים והיא הייתה צריכה למסור זאת לאורחיה. היא החלה לבכות וכמעט התעלפה. היא הייתה כל כך נבוכה על כך שננטשה בחתונתה.

במהרה אראני ומשפחתה גילו כי בונינאג לא יכול היה לעמוד בגובה הנדוניה, למרות ששתי המשפחות סיכמו וחתמו על הסכום, כ- 200,000 באט (6,025 דולרים). עבור אראני זה לא היה משנה אם הארוס פחד להגיד שלא יוכל לשלם, או שניסה לגייס את הכסף עד החתונה. היא רצתה שהוא ישלם על מעשיו, נקודה. יחד עם משפחתה, אראני הגישה לאחרונה תביעה נגד הארוס הנמלט ומשפחתו, בסכום של 100,000 באט - הסכום ששילמו על החתונה שלא התקיימה, וכן 22,000 באט על הקייטרינג.