מטוס של חברת התעופה קטאר איירווייז נאלץ לבצע נחיתת חירום בהודו בשל מריבה שפרצה בין שני בני זוג, מאחר שהאישה גילתה במהלך הטיסה כי בעלה מנהל רומן מחוץ לנישואים והחלה להכות אותו.



היומון ההודי "מייל טודיי" דיווח אתמול כי הטיסה הייתה בדרכה ביום ראשון מדוחא לבאלי שבאינדונזיה, ובין הנוסעים היו בני זוג איראנים ובנם. כשעה אחרי ההמראה, נרדם הבעל והאישה ככל הנראה ניצלה את ההזדמנות כדי לבדוק את הטלפון הנייד שלו.



"היא פתחה את הטלפון כשהיא מניחה את האצבע שלו על הסורק ואחרי שבדקה את התוכן, הבינה שבעלה בוגד בה", סיפרו גורמים המעורים בפרטים. בעקבות זאת, החל ויכוח סוער בין בני הזוג, כאשר האישה, שכנראה הייתה שיכורה, החלה להכות את בעלה שוב ושוב, וגם הניסיונות של אנשי הצוות להרגיע אותה לא צלחו.



"האישה גרמה למהומה ולא התנהגה יפה כלפי אנשי הצוות", סיפר גורם ביטחוני. "אחרי שראו שהמצב יוצא מכלל שליטה, הצוות החליט להוריד מהמטוס את האישה עם בעלה והילד. הטייס הסיט את המטוס לצ'נאי, שם המשפחה הורדה מהמטוס. המטוס המשיך לאחר מכן לבאלי כשהוא משאיר את המשפחה בהודו".



לפי הדיווח, המשפחה הוחזקה בנמל התעופה עד שהאישה התפכחה, ולאחר מכן הם הועלו למטוס שלקח אותם למלזיה, משם שבו לקטאר. על אף שהמשטרה לא נדרשה לטפל בעניין, נמסר כי בני המשפחה עברו בדיקה ביטחונית מקיפה מאחר שלא הייתה להם ויזה להודו. בחברת קטאר איירווייז נמנעו מלאשר את הפרטים "מתוך כבוד לפרטיות הנוסעים".