בדרך כלל, אדם שיציע להראות מה הוא מחביא במכנסיים לאישה יואשם בהטרדה מינית, ואם יציע להראות זאת לגבר אחר ודאי יחטוף את מכות חייו. אלא אם כן באמת יש לו משהו מעניין במכנסיים, כמו במקרה של צעיר בן 19 מגרמניה, שהפתיע את השוטרים שעצרו אותו וחשף כי במכנסיו נחש פיתון קטן, ולא, זה לא כינוי משהו אחר שאמור להיות שם.

על פי חדשות NBC, משטרת דרמשטאדט, גרמניה, עצרו את הצעיר בשעות הקטנות של הלילה, לאחר ששכנים התלוננו על ויכוח קולני שלו עם גבר אחר. במהלך החיפוש על גופו של השיכור, השוטרים הבחינו ב"בליטה גדולה במכנסיו", דבר שברוב המקרים עלול להוביל למבוכה גדולה אם זה קורה בפומבי. אך השיכור מיד הבהיר שלא מדובר בתחושות חיבה יתרה שהוא מרגיש כלפיהם, אלא בנחש, ושלף ממכנסיו נחש פיתון צעיר באורך של כ-35 ס"מ.

שלף ממכנסיו נחש פיתון קטנטן. צילום: אינגאימג
שלף ממכנסיו נחש פיתון קטנטן. צילום: אינגאימג


הנער נלקח למעצר כדי שיתפכח, לפחות מן האלכוהול והנחש האומלל הוחרם. במשטרה המקומית דיווחו שהנחש אינו שייך לנער, ויתכן שהוא שייך לקרוב משפחתו. בימים אלו, הם מחפשים אחר בעליו המקוריים, ובודקים אם החזקתו או רכישתו מפרים החוק להגנה על בעלי חיים. באשר לנסיבות בהן נמצא הנחש, השוטרים עדיין לא יודעים מדוע הנחש היה בתוך מכנסיו של הצעיר.