קשישה בת 94 שחררה את עצמה מתא מטען של רכב, שעות אחרי שנחטפה מביתה על ידי גבר זר. על פי הדיווחים האמריקאים, הגבר הכניס את האישה לתא המטען של האוטו, נסע לקניון, החנה והלך מהמקום. הסיפור התרחש בתחילת השבוע, בפרבר בסקוטסדייל שבאריזונה. דובר המשטרה סיפר כי בשעת בוקר מוקדמת, גבר בשנות ה-30 לחייו פרץ לביתה של הקשישה. הגבר אזק את האישה והכניס אותה בכוח לרכב. 
האישה, שפרטיה לא פורסמו, העבירה כשבע שעות בתא המטען של הרכב, עד שהצליחה להשתחרר. עוברת אורח שראתה את הקשישה משתחררת מהרכב, הזעיקה את כוחות ההצלה. היא נלקחה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי, ודובר המשטרה לא מסר מידע על מצבה והאם סבלה מפציעות כלשהן במהלך האירועים. כמו כן, במשטרה לא ציינו האם היא הכירה את החוטף שלה, איך היא הצליחה להימלט והאם נגנבו חפצים בעת החטיפה. לדבריהם, החקירה עדיין נמצאת בשלביה הראשונים.
בריאן צו'פאק המתגורר באותו הבניין שבו מתגוררת החטופה, סיפר כי כשחזר מהקניון בשעות אחר הצהריים, ראה ניידות משטרה בחנייה ושוטרים עומדים בסמוך לקשישה. "חשבתי שמישהו נתפס מבצע פשע כלשהו", אמר, "הבנתי שזה קשור אליה כשראיתי שהדירה שלה מסומנת בסרט". הוא הוסיף: "מרבית הדיירים במתחם הדירות הם פנסיונרים ששוהים באריזונה במהלך החורף".