אם חשבתם שאפשר להיעצר על נהיגה בשכרות ברכב "שגרתי" בלבד, תשמחו לדעת שהאופציות לכך הן מגוונות הרבה יותר. לאחרונה, גבר למד בדרך הקשה שאסור לנהוג תחת השפעת אלכוהול על מכסחת הדשא, לפחות לא מעבר לגבולות חצר הבית הפרטי. שוטרים בפורט סנט לוסי, פלורידה, הבחינו בקנת ברטון אלסהאוס, 56, נוסע במורד כביש מהיר על מכסחת דשא, דבר מוזר בפני עצמו ומיהרו לבדוק מה פשר העניין. על פי דיווח של חדשות "פוקס 13", השוטרים חשדו בברטון כי נהג בצורה לא יציבה, וכשעצרו אותו בצד גילו באמתחתו שישיית בירות. 



אומנם ברטון טרם הספיק ללגום מהשתייה שלקח איתו, אך השוטרים מיד הבחינו כי הוא מדיף ריח חריף של אלכוהול. המשטרה אומנם לא פרסמה את הכמות המדויקת, אך מסרה שמבדיקת רמת האלכוהול בדמו של ברטון עולה שהיא הייתה פי שלושה מהרמה המותרת במדינה. ברטון נעצר על נהיגה בשכרות ונלקח למעצר בכלא המחוזי. נכון לעכשיו, לא ידוע האם הספיק לכסח את הדשא שלו או מדשאות אחרות, בזמן ששהה על המכסחת.








קנת ברטון אלסהאוס. צילום: משטרת פורט סיינט לוסי
קנת ברטון אלסהאוס. צילום: משטרת פורט סיינט לוסי



אבל כאמור, מעצר על נהיגה בשכרות לא מוגבלת ל"כלי רכב" סטנדרטיים בלבד, בייחוד לא בפלורידה. מוקדם יותר החודש, משטרת לייקלנד עצרה אישה על נהיגה בשכרות על גבי סוס, שרכבה עליו במורד הכביש המהיר. על פי דיווח של "טיים", דונה ביירן, 53, נראתה רוכבת בחוסר יציבות על גבי הסוס שלה במורד כביש עמוס.



כאשר השוטרים ביקשו ממנה לעצור בצד היא הייתה מבולבלת, עיניה היו אדומות והיא הדיפה ריח חריף של אלכוהול, היא אף התקשתה לשמור על יציבות. מבדיקה שבוצעה במקום נמצא שרמת האלכוהול בדמה הייתה 0.161 - פי שתיים מהרמה המותרת לנהגים בפלורידה. ביירן הואשמה גם בנהיגה בשכרות וגם בהזנחה וסיכון של בעל חיים.





מכסחת הדשא של קנת. צילום: משטרת פורט סיינט לוסי
מכסחת הדשא של קנת. צילום: משטרת פורט סיינט לוסי