ברוב המקרים, אנשים שלא מרוצים מנישואיהם עוזבים את בן הזוג כדי למצוא אהבה חדשה. אך אמא אחת החליטה שהיא כה אומללה שעליה לעזוב הכל - הבעל והילדים - כדי להיות סוף סוף מאושרת. היידי הפוורת', 44, טוענת שעתידה נמצא עם מאמאדו ג'אלו, 30, אותו פגשה דרך הפייסבוק, וכעת היא דורשת גירושים מבעלה אנדי. 

השניים, מהעיירה היטון לה הול, אנגליה, נשואים 23 שנים, ויש להם שישה ילדים משותפים. שלושה מילדיהם הם מנישואיה הקודמים של היידי, אבל אנדי טוען ש"גידלתי אותם כמו היו הילדים שלי". למרות שהצעד של היידי נראה קיצוני, גם היא וגם בעלה אנדי העידו שהצרות ביניהם התחילו עוד לפני שהתחתנו. "לפני חמש שנים עזבתי את הבית, אך החלטתי לחזור והיא קיבלה אותי מיד חזרה. בשלב זה החלטנו לעלות שלב והתחתנו", הסביר אנדי ל"סאן" הבריטי". 

בהמשך היו בין השניים משברים נוספים שלוו בתקופת רגיעה, עד שבמרץ האחרון אנדי החל לחשוד שהיידי מסתירה מפניו משהו. "היא החלה להתאפר לעיתים קרובות יותר וללבוש יותר שמלות, מה שלא עשתה בעבר. זו לא הייתה היא", הסביר אנדי. "היא החלה ללכת לחדר כושר, לעבור שיזוף מלאכותי, לעשות קעקועים. היא כל הזמן יצאה לבלות עם חברים".



בנוסף לשינוי הקיצוני בהתנהגותה,  אנדי גם הבחין שרוב חבריה בפייסבוק הם גברים וממדינות באפריקה ואסיה. כשהיידי חסמה אותו בפייסבוק הוא שאל אם היא בוגדת בו, לזה היא ענתה בשלילה. אבל ככל שעבר הזמן היחסים בין השניים התדרדרו, והיידי הייתה ישנה מחוץ לבית לעיתים קרובות, בשל מריבות בלתי פוסקות. רגע התפנית קרה יום אחד כאשר אנדי ראה הודעות ממאדו במחשב המשפחתי שלהם, ומיד הבין מה המשמעות של זה. "הרגשתי שהלב שלי נשבר. אהבתי אותה", סיפר על רגע הגילוי הנורא.

לאחר מכן היידי עזבה כדי להיות עם המאהב הצעיר שלה, בגמביה במערב אפריקה, זו הייתה הפעם הראשונה שביקרה בחו"ל. על זה אמר אנדי ש"מדובר במשבר של אמצע החיים. היא הפכה לאדם נוראי. קודם לכן היא הייתה אמא אוהבת ואכפתית. עכשיו זה כאילו חייזר השתלט עליה". בינתיים, ילדיהם הצעירים של הזוג, בגילאים 6-11 מתגוררים עם אחותם הגדולה בת ה-29.
 


למרות כעסו של אנדי, היידי מתעקשת שלא הזניחה את ילדיה וש"הילדים לא נותרו לדאוג לעצמם. אני מתגעגעת אליהם ומדברת איתם בצ'ט וידאו כל יום. אבל הם מבינים. אני לא יודעת אם אעבור לכאן באופן קבוע אבל אני רואה את העתיד שלי עם מאדו והילדים שלי". על החלטתה להתגרש אמרה ש"היו בעיות בנישואים שלנו. התרחקנו זו מזה. אסור לאישה למצוא זוגיות חדשה? פגשתי ג'נטלמן צעיר. לא מדובר ברומן. כעת אני מאוד מאושרת. לא יכולתי לפגוש גבר טוב יותר".