בשל הכמות הרבה שבה שומעים על השניים, לפעמים נדמה שבגידות ונישואים הולכים יחד יד ביד, כמו נועד זו לזה. מדובר בבעיה כואבת בפני עצמה, אך היא מחמירה כאשר בסיפור מעורבים ילדים תמימים, שנחשפים לתכנים שמיועדים למבוגרים בלבד. לאחרונה, אם לשניים עזבה את בעלה בגלל שחשף בטעות את בתם גם לתכנים מיניים, וגם לעובדה שהוא בוגד באמה. האם, שביקשה לשמור על אנונימיות, כתבה באתר Mamamia שבתה קיבלה מספר רב של הודעות שיועדו לזונות, אותן תכנן הבעל לפגוש.



לאחר שקיבלה את ההודעות, הבת, 14, רצה אל אמה בבהלה, וזו מיד הבינה מה קרה. האם, שלה ולבעלה יש שתי בנות בגילאי העשרה, הסבירה שבהודעות היה פירוט של מפגשים סוערים קודמים בין האב לזונות, הוראות הגעה לביתם והצעות למפגש. "היי בנות, ראיתי את התמונות שלכן ואהבתי אותן", נכתב באחת ההודעות המעט יותר מתונות. "רוצות שאקנה לכן שתייה? אני אשלם. אני מחכה בבר".


עזבה את בעלה כי נפגש עם זונות. צילום: אינגאימג
עזבה את בעלה כי נפגש עם זונות. צילום: אינגאימג


הגילוי על הבגידה והעובדה שחשף את בתם לכך, גרמה לאם לעזוב את הבעל המושלם לאחר 27 שנות נישואים, בלי לחשוב פעמיים. "ההודעות של בעלי לעובדות מין נחתו הישר בטלפון של בתי בת ה-14, והחלטתי שהספיק לי", כתבה האם הנסערת. בהמשך היא אף מצאה תמונות שלו באתר שנועד ל"שוגר דדיז". 

באופן לא מפתיע, ההחלטה להתגרש הותירה את האם בקונפליקט בשל ההשלכות מכך. לדבריה, שתי בנותיה נכנסו לדיכאון מכל המשבר ונמצאות כיום בטיפול. היא הודתה שהיא מרגישה "אשמה גדולה" על החלטתה, והוסיפה ש"אם הייתי עוצמת עיניים לבגידות ונשארת איתו, הילדות שלי לא היו צריכות לעבור את הזוועה הזאת". היא הוסיפה שידעה על הבגידות כבר זמן מה, ואלו החלו לאחר שנולדו להם ילדים, החלטה לה הבעל התנגד בחריפות.

אבל הסיפור המחריד לא הסתיים שם, וכשהבעל הבין שנתפס על חם הודיע לאשתו שלא יתמוך בה כלכלית וגירש אותה ואת בנותיו מהבית, כדי שיוכל מיד למכור אותו. האם לקחה את בעלה לבית משפט אך לא יצא מכך דבר. בינתיים, סיפרה, הוא מבלה בחו"ל עם אחרות ומבזבז כסף, בזמן שלהן אין כלום ויתכן שיאלצו לגור במכוניתן.