אם אתם חושבים שאתם לבד עם בני הזוג בחדר השינה, חישבו שוב- סביר להניח שגם החברים שלהם וגם עמיתים לעבודה ואפילו האקסים יודעים מה אתם עושים. כך נמצא בסקר חדש שנערך לאחרונה. הבשורות הטובות הן, שאנשים אומנם מדברים אבל פחות ממה שנהוג לחשוב. על פי סקר של חברת EdenFantasys.com, מעל מחצית (76%) מהמשתתפים הודו כי הם מדברים על חיי המין עם חברים בממוצע פעם בחודש. הדיבורים הללו מסתכמים בממוצע לארבע שעות בחודש וסך הכל שש ימים בשנה. לא רק זאת, אחד מתוך שבעה הודו שהם ממהרים לספר על הסקס, ומדברים עליו עם החבר'ה עוד באותו היום.



בסקר, בו השתתפו 2,000 גברים ונשים במערכות יחסים, נמצא שאחד מתוך חמישה (21%) אנשים, מתלונן בקביעות בפני חברים על דברים בעייתיים אצל בני הזוג, כמו גודל או מידת ההדקות של האיבר שלהם. בממוצע, אנשים מדברים על יחסי המין שלהם עם שלושה אנשים (46%), לפעמים יותר לפעמים פחות. מה שמטריד יותר הוא עם מי הם מדברים, כשמעבר לחברים הכי טובים, אנשים גם מדברים. עם מעגל החברים הלא קרוב שלהם וגם עמיתים לעבודה. 1 מתוך עשר אף הודו כי הם דנים על סקס עם הפרטנר הנוכחי עם האקסים שלהם.



אל תדאג, זה לא יישאר בינינו. אנשים מדברים עם חיי המין שלהם די הרבה. צילום: אינגאימג
אל תדאג, זה לא יישאר בינינו. אנשים מדברים עם חיי המין שלהם די הרבה. צילום: אינגאימג


אומנם זה מטריד לחשוב על כך שאנשים רבים יודעים מה קורה בחדר השיה  שלכם, אבל יש בזה דווקא צד חיובי. מעבר לאלו שסתם רוצים להשוויץ ולגרום לחברים לקנא (שליש) או כדי שיחשבו שהם טובים במיטה (18%), אחרים (365) פשוט רוצים לקבל משוב באשר לבעיה איתה הם לא יודעים להתמודד. כמובן שיש את אלו שנוטים להיות כנים עד כדי כאב באשר לחיי המין שלהם (37%), לא משנה עד כמה זה מביך. אבל יש מי שפשוט לא מסוגלים לספר הכל, כדי לא לגרום לבן הזוג להראות רע (36%), או שזה פשוט מביך מידי (1 מתוך 7). לפעמים זה נעשה מתוך חשש שחיי המין משעממים להחריד ( אחד מתוך שש). זה אולי עלול להיות די מביך, אבל מרבית המשתתפים הודו שהם עדיין מעדיפים לדון בסקס פנים עם פנים עם חברים (3/4), כשהאופציות הבאות בתור הן שיחות טלפון או הודעות.  יש אומנם הרבה דברים שאפשר לגבר עליהם בהקשר לזה, אבל ברוב המקרים המשתתפים טענו שהם מדברים על מידת הסיפוק מהסקס, כמה זמן הוא נמשך ומי יוזם ואיך.