בת 22 מתאילנד רצחה את בעלה הקשישה והעשיר, בגלל קונדום שמצאה בכיס מכנסיו בזמן שעשתה כביסה. כאשר הבעל, אנואי וואנסילה בן ה-62, חזר הביתה, ניתייה סינגדון התעמתה איתו והאשימה אותו בכך שיש לו מאהבת צעירה. על פי הדיווחים בכלי התקשורת בתאילנד, בין השניים במהרה התפתחה מריבה אלימה, שבסופה האישה דקרה את הבעל למוות. ניתייה נעצרה ולאחר חקירה ממושכת הודתה במעשיה.



זמן קצר לאחר הרצח, ניתייה התקשרה מיוזמתה למשטרה, בטענה שפורצים חדרו לביתם ורצחו את הבעל, אך עוד מן הרגע הראשון שהגיעו אל הבית בעיר אודון תאני, השוטרים הבינו שאין אמת בדבריה.



ניתייה סינגדון. צילום מסך
ניתייה סינגדון. צילום מסך



"הסיבה לרצח הייתה מריבה בעקבות קנאה. במהלך הריב הגבר דחף את אשתו ארצה, היא התעצבנה, לקחה סכין ודקרה את הבעל במטבח", סיפר מפקד משטרת מחוז אודון תאני, פיירפונג וונגסמאן. "לאחר מכן הבעל ברח לחניה ונפל. בשלב זה האישה דקרה אותו מספר רב של פעמים עד שמת. היא ניסתה להסתיר את גופתו ולהיפטר מהראיות". גופתו של וואנסילה נמצאה בתוך הביוב בשטח החווה שלהם מאוחר יותר באותו היום. 



 ניתייה סינגדון בעת שחזור הרצח. צילום מסך
ניתייה סינגדון בעת שחזור הרצח. צילום מסך



ואולם, לצערה של הצעירה, היא לא נחלה הצלחה בהשמדת הראיות ובהחבאת הגופה. כאשר לא הצליחה להסיר את כתמי הדם, שינתה תכנית ולדבריו של וונגסמאן, "המציאה סיפר שהאשם הוא מישהו אחר שהגיע לביתם ורצח את בעלה, בזמן שהיא נעלה את עצמה בתוך הבית". החוקרים, כאמור לא האמינו לניתייה, ולאחר חקירה ממושכת, הצליחו לגרום לה להתוודות. למחרת הרצח, נאלצה ניתייה לשחזר את מעשיה. נכון לעכשיו, הצעירה נמצאת במעצר וצפויה לעמוד לדין על רצח.



אנוואי וואנסילה. צילום מסך
אנוואי וואנסילה. צילום מסך