ברוב המקרים, נשיקה אמורה להיות אקט אינטימי ונעים בין שני אוהבים, שגורמת לאנשים להרגיש מאוד טוב לאחר מכן. במקרים אחרים, היא יכולה לגרום לאדם לצנוח אל מותו. כמובן שאין זה אומר שאתם צריכים להפסיק להתנשק, כל עוד לא תשימו בפה משהו מסוכן זה לא יהרוג אתכם או את המעורבים האחרים בנשיקה.



אישה מפורטלנד, אורגון, צפויה להיכנס לכלא לשנתיים, לאחר שהרגה את בן זוגה באמצעות נשיקה רווייה בקריסטל מת'. מליסה אן בלייר, 46, התנשקה ארוכות עם בן זוגה האסיר אנתוני פאוול, בסוף הביקור שלה בכלא בארגון בשנה שעברה. אבל זמן לא רב לאחר מכן, התברר שזו לא הייתה נשיקה מלאת תשוקה, אלא רווייה בהמון סמים.



במהלך המשפט נגדה, בלייר הואשמה בכך שהעבירה לפיו של פאוול שבעה בלונים מלאים בסם הקטלני. היא לא התכוונה להרוג אותו, אך משהו השתבש ושניים מהבלונים נקרעו בבטנו, והוא מת ממנת יתר עוד באותו היום. השופט המחוזי מרקו הרננדז אמר שמעשיה של בלייר היו חלק ממזימה של פאוול יחד עם אסירים אחרים, במטרה להכניס סמים לכלא.



הרגה את בן זוגה באמצעות נשיקה רוויה בסמים. אילוסטרציה של קריסטלמת': רויטרס
הרגה את בן זוגה באמצעות נשיקה רוויה בסמים. אילוסטרציה של קריסטלמת': רויטרס



עורך דינה של בלייר אמר להגנתה שהיא חשה שפאוול כופה עליה להשתתף בדבר עבירה."הייתה לו שליטה מוחלטת על חייה", סיפר עורך הדין. על פי ה"ניו יורק פוסט", אומנם הייתה מחלוקת בנוגע לשאלה האם בלייר השתתפה במזימה מרצונה החופשי או לא, אך השופט קבע כי גם לפאוול יש אחריות על מותו. "זה טרגי ועצוב אבל הוא חולק באחריות על מה שקרה לו", קבע הרננדז. בשל מעשיה, השופט הטיל עליה עונש מאסר בפועל, וכן הורה עליה להיות תחת פיקוח במשך שלוש שנים לאחר שחרורה.



בנוסף לכך, עליה לעבור תוכנית לגמילה מסמים וכן טיפול נפשי. בלייר העידה שהיא אכן משתמשת בקריסטל מת', אך טענה שאינה מכורה. פאוול, 41, ריצה מאסר עולם על רצח בנסיבות מחמירות, לאחר שדקר למוות את החותנת שלו. הוא הכיר את בלייר כשכבר היה בכלא, באמצעות ידידה שהכירה ביניהם.