בעולם המודרני, לאישה מותר להחליט אם היא רוצה להתחתן או לא, וכן עם מי היא רוצה להתחתן. אבל במדינות מתפתחות זה לא תמיד המקרה, ונשים לרוב עדיין נחשבות לרכוש של הגבר, ונכנסות בכפייה לנישואים עם אדם שאינן אוהבות או אפילו מכירות. ברות המזל מצליחות להתגרש, אך הרוב נאלצות לסבול חיים שלמים לצד הבעלים שלהן. אחרות מחפשות דרכים יצירתיות להיפטר מהבעל, גם אם לעיתים הם אינן תמיד חוקיות. אישה אחת מהודו החליטה לרצוח את בעלה בעזרת שני המאהבים שלה. היא לא ציפתה להיתפס במהירות שיא של 24 שעות בלבד לאחר הרצח.



מוניקה דה פרהאלד מאלי, 27, מאודאיפור, שנאה את בעלה וינוד, טכנאי אופנועים, עוד מהרגע הראשון. השניים נישאו לפני שישה חודשים, אך מאלי עברה לגור עם הוריה מספר חודשים בלבד לאחר מכן, בעקבות מריבות בלתי פוסקות. בינתיים, מוניקה מצאה לה לא רק מאהב אחד אלא שניים - אחד בעיר מגוריה ואחר בעיר סמוכה. ואומנם הם כבר לא התגוררו יחד, אך על הנייר הם היו נשואים ובעלה לא שמח כשגילה על המאהבים שלה.



על פי הדיווחים המקומיים בהודו, לאחר שוינוד גילה על הבגידות שלה, הוא אסר עליה להיפגש עם שני הגברים וריסק לה את הטלפון הנייד ואת כרטיס הסים. על פי חדשות khojkhabarnews, זה היה רגע התפנית בו מאלי החליטה לרצוח את בעלה, וביקשה עזרה  משני המאהבים שלה דורגאש טלי וקטפיל מאלי.

 
וינוד מאלי. צילום מסך
וינוד מאלי. צילום מסך


על פי המשטרה המקומית, אחד המאהבים, דורגש התקשר לוינוד והעמיד פנים שהוא צריך עזרה לתקן את האופנוע שלו. אך כשוינוד הגיע למקום המפגש שלהם, שני הגברים חיכו לו שם וריססו אותו עם גז פלפל וריסקו את ראשו באבן כבדה. לאחר מכן מחקו כל זכר לכך שהייתה להם תקשורת עם וינוד מהטלפון הנייד שלו, וברחו מהמוקם.

גופתו נמצאה ליד כביש מהיר בידי עובר אורח, והוא היה בלתי ניתן לזיהוי בגלל הדרך בה נרצח. הוא זוהה רק לאחר שמשפחתו דיווחה עליו כנעדר. המשטרה הצליחה במהירות לאתר את המאהבים והאישה, וזו התוודתה בחקירה על מעשיה. היא אף הודתה שלאחר הרצח התקשרה למאהבים, לוודא שרצחו את בעלה. האישה ושני מאהביה נעצרו 24 שעות בלבד לאחר הרצח, באשמת קשירת קשר ורצח. נכון לעכשיו, החקירה נמצאת בעיצומה.