כשאנשים בוחרים להתארס, המשמעות היא בדרך כלל שהם לא רוצים אף אחד אחר וישמרו לעד נאמנות לבני הזוג הנבחרים. אך בפועל זה לא באמת קורה, ולרבים קשה עם זה שלא יוכלו יותר להיות עם אחרים. צעירה מבריטניה הבינה זאת בדרך הקשה, לאחר ששמעה את ארוסה בטלפון מקיים יחסי מין עם אישה אחרת, 24 שעות בלבד לאחר שהציע לה נישואים. 


 

ויקי קנוורד, 30, הבינה שהארוס שלה טים סמית', 35, בוגד בה, בגלל שהתקשר אליה בטעות בזמן שהיה באמצע יחסי מין עם נערת ליווי. יממה בלבד לפני כן הוא כרע ברך בפניה וביקש שתהיה האישה היחידה בחייו, כשהוא מבטיח לשמור לה אמונים לעד. השניים נפגשו לראשונה באתר בנייה בו הוא עבד, והחיבור ביניהם היה מידי. הם אפילו עברו לגור יחד תוך שלושה חודשים בלבד. שנה לאחר מכן סמית' הציע לה נישואים. בשל אותו חיבור מיידי, ויקי כלל לא העלתה על דעתה שארוסה היקרה לה מכל מסוגל לבגוד בה.
 

גילתה בדרך איומה שארוסה בוגד בה. ויקי קנוורד, צילום: פייסבוק
גילתה בדרך איומה שארוסה בוגד בה. ויקי קנוורד, צילום: פייסבוק

כאשר התקשר אליה, יממה לאחר ההצעה המרגשת, היא הייתה בטוחה שהוא רוצה לדבר על ההכנות לחתונה, או פשוט להגיד לה שהוא אוהב אותה. אך במקום זאת ויקי נחרדה לשמוע מהעבר השני של הקו גניחות ואנחות של גבר ואישה, לאחר שהטלפון של טים נלחץ בטעות באמצע הסקס. כשהיא רותחת מזעם על מה ששמעה, ויקי החלה לחקור את הנושא לעומק, כדי להבין מה בדיוק אהוב ליבה מסתיר ממנה.

היא עברה על ההיסטוריה של חשבון הטלפון של ארוסה, ושמה לב שאותו מספר מופיע שוב ושוב בשעות המאוחרות של הלילה. כשהיא נחושה לדעת לאן בדיוק בעלה מתקשר כל הזמן בשעות כאלו, היא הכניסה את המספר לגוגל והייתה המומה לגלות שהוא שייך למרכז שירותי ליווי מקומי. 
 

התקשר לזונה יממה לאחר הצעת הנישואים. ויקי וטים בימים טובים יותר. צילום: פייסבוק
התקשר לזונה יממה לאחר הצעת הנישואים. ויקי וטים בימים טובים יותר. צילום: פייסבוק



היא התעמתה עם סמית' על מעשיו, וזה תחילה ניסה להכחיש ולהגן על עצמו, כשאמר שלפחות הוא בגד בה עם זונה, כך שלא היו מעורבים בכך רגשות. אבל ככל שוויקי תחקרה אותו יותר, כך התמונה הפכה יותר ויותר עגומה, והיא הבינה שהוא נפגש עם מספר רב של זונות. "הייתי האישה מהמאושרת ביותר עלי אדמות באותו יום, ושנינו החלטנו שנשקיע את כל כספנו בחתונה כדי שזה יהיה היום הטוב ביותר בחיינו", סיפרה ויקי ל"סאן" הבריטי.

"הוא החליט להוציא חלק מכספי החתונות שלנו על זונה, והוא התקשר לשם לעיתים כל כך קרובות, הוא בטח היה ממש נואש לזה". היא אף הבינה שטים הוציא יותר כסף על זנות מאשר על טבעת האירוסין שקנה לה. "אמרתי לו שהוא מגעיל אותי וביטלתי את החתונה במקום".
 

התוודה שהוא יצא עם מספר רב של זונות. טים סמית, צילום: פייסבוק
התוודה שהוא יצא עם מספר רב של זונות. טים סמית, צילום: פייסבוק



לאחר ביטול החתונה, בגלל שטים יצא עם כל כך הרבה זונות, ויקי מיהרה להיבדק אצל רופא, כדי לבדוק שלא נדבקה במחלות מין. למרבה מזל היא לא נדבקה בדבר, אך ודאי איחלה לארוס לשעבר כמה וכמה מחלות. עם זאת, ויקי לא שקעה בייאוש, והמשיכה הלאה, היא הצטרפה לאתר הכרויות ויודעת כעת בדיוק מה היא מחפשת בבן זוג. "אני מחפשת גבר אמיתי. מישהו שלא ישלם לנשים עבור סקס. זה לא הרבה לבקש, לא?".