בדרך כלל כשאנחנו חולים אנשים ממהרים להזכיר לנו שלא מתים מזה, אבל לפעמים האמירה המבטיחה הזאת רחוקה לחלוטין מהמציאות. גם העובדה שאין לכם מחלות רקע ואתם בקו הבריאות, מלבד הצינון או השפעת, אינה ערובה לדבר. לאחרונה, אם בת 20 מתה יממה לאחר שאובחנה כחולה בשפעת, למרות שלדברי משפחתה לא סבלה מבעיות רפואיות אחרות, למעט הצטננויות מדי פעם.



אלני מוריאטה, אם לשניים מאריזונה, החלה להתלונן על כך שאינה מרגישה טוב ביום ראשון שעבר, וכך גם שני בניה, אחד בן שנתיים והשני בן חצי שנה. "ביום שני היא עדיין הרגישה לא טוב, אז אחותה לקחה אותה לטיפול נמרץ, יחד עם והילדים. אבחנו אצלם שפעת, ושלחו אותה הביתה עם תרופות לטיפול", סיפרה דודתה סטפני דונזלס לחדשות "פוקס 10". אבל עוד באותו הלילה מצבה של אלני החל להתדרדר, ובבוקר יום שלישי אמה לקחה אותה לטיפול נמרץ כשהיא סובלת מקשיי נשימה.



בבית החולים אבחנו אצל אלני דלקת ריאות, שנגרמה כתוצאה מסיבוכי השפעת. "רמות החמצן שלה היו נמוכות. הם עשו לה צילום רנטגן ואמרו לה שיש לה דלקת ריאות, ומשם זה פשוט המשיך להתדרדר", המשיכה דודתה להסביר. אלני חוברה למכונות הנשמה אך זמן לא רב לאחר מכן סבלה מדום לב. "ניסו להחיות אותה במשך מספר דקות, ואז אמרו לאחותי שאין יותר דבר שיוכלו לעשות, ושהיא נפטרה"


אלני מוריאטה. צילום מסך
אלני מוריאטה. צילום מסך

דודתה סיפרה שבני המשפחה עדיין לא מצליחים לעכל את המוות המהיר והפתאומי של בת משפחתם הצעירה. "לא העלינו על דעתנו שנאבד אותה באותו היום ובדרך הזו", סיפרה דודתה. "היא הגיעה לבית החולים בשבע וחצי, ובשלוש וחצי היא כבר נפטרה". סטפני הוסיפה כי אלני לא התחסנה, אך לא ידוע נכון לעכשיו אם זה מה שתרם למצבה.