בשלב כזה או אחר בחיים, רוב האנשים ימצאו לפחות משהו אחד במראה שלהם שהם היו רוצים לשנות. התגובה הבריאה לכך היא ככל הנראה להפוך את החסרונות ליתרונות, או ללכת לטיפול מקצועי כדי להתגבר על חוסר הביטחון. אבל במצבים אחרים, יש אנשים שיטפלו במצב זה בצורה לא בריאה ויעברו המון ניתוחים פלסטיים, במחשבה ששינוי חיצוני יגרום להם להרגיש טוב יותר מבפנים.



צורת התמודדות זו עלולה להיות מסוכנת גם פיזית וגם נפשית, ועלולה להוביל התמכרות לניתוחים פלסטיים, בין היתר. כך קרה לצעירה מהונג קונג, שבגלל רצון להיראות כמו דוגמניות מערביות, התמכרה לניתוחים פלסטיים ועד גיל 22 הספיקה לעבור 30 טיפוליים כאלו. כיום היא מתחרטת על כך ולדבריה רוצה את הפנים הישנות שלה בחזרה. 



בארי אן ג'י, החלה לעבור ניתוחים פלסטיים כבר בגיל 17, מה שבמהרה הפך להתמכרות קשה. לדבריה, ההתמכרות החלה כשראתה מבצע על ניתוחים פלסטיים במכון קוסמטי, שם הציעו הטבות לצעירים עבור שלוש זריקות בוטוקס. אבל כאשר בארי נכנסה למקום, אחת העובדות שכנעה אותה לקנות את החבילה היקרה יותר, שכמובן כללה גם יותר טיפולים. בארי השתכנעה וכל כך שמחה על התוצאה, עד שהחלה לעבור עוד ועוד טיפולים וניתוחים, ובמהרה הבינה שהיא לא מצליחה להפסיק. 

 

This is a 安全兔 可惜已經畀我用血盆大口鯨吞咗 特意用紅色特效 以作悼念

A post shared by @her_name_is_berry on


לדבריה של בארי, המצב החמיר כשהגיעה לגיל 20 והחלה לצאת עם גבר שהיה מבוגר ממנה ב-9 שנים. בן הזוג, היא גילתה במהרה, התעלל בה מילולית ונפשית, וירד ללא הרף על המראה החיצוני שלה. התגובה של בארי, למרבה הצער, לא הייתה לעזוב את החבר, אלא לצאת במסע ניתוחים פלסטיים שנמשך שישה חודשים, במהלכם עברה חלק ניכר מ-30 הניתוחים. בין היתר עברה ניתוח עפעפיים.

"אם הוא היה אומר אפילו פעם אחת 'את יפה', בזמנו, זה היה מספיק", אמרה לchina press, דבר שמעולם לא אמר לה. במקום זאת, החבר מצא בה עוד פגמים והתלונן על כך שהחזה שלה קטן מידי. בארי בתגובה, כמובן, הלכה לעשות ניתוח להגדלת חזה. לדבריה, בעודה מחלימה מהניתוח, הייתה לה הארה, לאחר שראתה את אמה מתוסכלת מההתמכרות שלה. "היית יפה לפני כל הניתוחים, אבל עכשיו...הרסת את המראה שלך", אמרה לה אמא, שכידוע תמיד צודקת.
 

בארי הסכימה עם אמה, והיום היא מודה שהיא מתגעגעת למראה הישן שלה. לאחר ההחלמה מהניתוח זרקה את החבר המניאק, ונשבעה שלא תעבור יותר ניתוח פלסטי כל חייה. במקום זאת, היא הקימה ערוץ יוטיוב בו היא מסבירה על מה שעברה, ויוצאת בחריפות נגד ניתוחים פלסטיים. לטענתה, עד כה פנו אליה כבר מספר נשים צעירות, שסיפרו לה שהן נמצאות במצב דומה לשלה. "לבני הזוג יש השפעה אדירה עליהן. הרבה נשים אמרו לי דברים כמו 'החבר שלי אמר לי שהאף שלי מחודד מספיק' או 'הפנים שלי גדולות מידי'. הרבה היו טיפשות כמוני. לכן אני עושה סרטונים כדי להסביר מה עברתי".
 
 

只要你有美圖臭臭,想點變就點變

A post shared by @her_name_is_berry on

 
למרות שבארי טוענת שעברה המון ניתוחים, מהתמונות והסרטונים שלה השינוי דווקא לא נראה כל כך קיצוני, לטוב או לרע. כמו כן, נראה שהצעירה דווקא די נהנית מתשומת הלב סביבה, ומחפשת כל הזמן אישור חיצוני לכך שהיא מספיק טובה.