הצהרתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בדבר העברת השגרירות האמריקאית לירושלים והכרתה כבירת ישראל, הביאה לתגובות צוהלות מצד אחד במערכת הפוליטית ובתקשורת בישראל וגינויים מהצד השני. ברשתות החברתיות לא חסכו את דעתם על אנשי התקשורת "החמוצים" לטענת הגולשים, דוגמת פרשני חברת החדשות ערד ניר ואמנון אברמוביץ'.

"ערד ניר כבר פתח אוהל אבלים? אני רוצה לבוא לנחם אותו", כתב אחד הגולשים בטוויטר. גולש נוסף אמר: "חברים, מתנדב שהולך לישון הערב אצל ערד ניר אסור שיישאר לבד". גם העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר שרון גל הביע את שמחתו: "כשארד ניר ואמנון אברמוביץ׳ כל כך זעופים באולפן, סימן שמשהו טוב קרה לישראל".

הגולשים בטוויטר התייחסו לדבריו של ניר שסירב להביע התלהבות לנוכח דברי טראמפ. "הייתי מתלהב מהדברים לו הייתי חוזר מחופשה של שנה באי נידח בלי תקשורת ובלי לדעת מי נשיא ארה"ב. אני מזכיר שדונלד טראמפ לפני פחות משנה שיגר עשרות טילי טומהוק לעבר סוריה ועכשיו בסוריה יושב אסד וחולק אותה עם האיראנים", אמר ניר במהלך השידור. 
 
הפרשן הוסיף כי "זה אותו דונלד טראמפ שבשבוע שעבר עמד והגיע לכנות את נשיא צפון קוריאה ככלב חולה, אותו איש שלא מציג שום פיתרון ושום דבר. זו מדיניות של גחמה. השאלה היא האם הדברים אלה הם חלק מתוכנית מסודרת".