מי לא השתמש לפחות פעם אחת בחייו בתירוץ "הכלב אכל לי" כאשר משהו נעלם "באורח פלא" - שיעורים בית, שוקולד, עטים, כסף. במהלך ההיסטוריה, אנשים האשימו כלבים כמעט בכול, אולי למעט מלחמות. אבל בעוד רוב האישומים הללו הם אישומי שווא, מידי פעם הם מתבררים כאמת לאמיתה, כפי שקרה למשפחה אחת מהעיר אדמונד, אוקלהומה.



במשך תקופה ארוכה, בני הזוג רוג'רס, להם יש תינוק בן חצי שנה וכלבה, איבדו כמות מסחרית של מוצצים ולא הבינו למה."יש לנו תינוק, כך שיש מוצצים בבית, ובמשך חמשת החודשים האחרונים נעלמו לנו הרבה מהם", סיפר הבעלים של הכלבה דובי, סקוט רוג'רס ל-KFOR-TV reports. תחילה, סקוט ואישתו חשבו שאולי הם איבדו את המוצצים במקומות בהם ביקרו כמו מסעדות או בתי קפה, או שאולי הם נפלו בין הכריות בספה. אך יום אחד הם גילו את האמת המרה, כאשר הסבתא הגיע לביקור והבחינה בכלבה השובבה גונבת מוצץ מהדלפק במטבח ובולעת אותו.


 
צילום הרנטגן של בטנה של דובי. צילום מסך
צילום הרנטגן של בטנה של דובי. צילום מסך

במשך כמעט חצי שנה לא היה לבני הזוג מושג שזה החטיף האהוב על דובי, שכן לא היו סימנים שהראו שמשהו לא בסדר איתה. "היא אכלה, שתתה שיחקה והתנהגה כרגיל, לפחות עד לתקופה האחרונה", הסביר סקוט. ואכן לפני מספר ימים, דובי החלה להקיא ומיעטה באכילה וגם וירדה במשקל.  השניים מיהרו לקחת אותה לוטרינר, שאישש את החשד שלהם- המוצצים נעלמו הישר אל בטנה של דובי. הוטרינר חשב תחילה שיש בבטנה רק שבעה או תשעה מוצצים, אבל צילום הרנטגן לא הראה את הכמות האמיתית. במהלך הניתוח, הוצאו מבטנה של דובי לא פחות מ-21 מוצצים, כולם שבורים ולא ניתנים עוד לשימוש. אם זאת,הניתוח עבר בהצלחה ודובי שוחררה לביתה כשהוטרינר צופה לה החלמה מלאה.

המוצצים שהוצאו מבטנה של דובי. צילום מסך
המוצצים שהוצאו מבטנה של דובי. צילום מסך


"היו לנו כלבים שאכלו קלחי תירס ותחתונים, אבל אף פעם לא 21 מוצצים", הסביר הוטרינר ד"ר כריס ריספולי. בעקבות המקרה, ריספולי העלה פוסט בפייסבוק בו הזהיר בעלי כלבים ש"כלבים יוכלו הכל, בכל זמן ובכל גיל". אי לכך, הוא הוסיף, כדאי לא להשאיר להם דברים בסביבה שהם יוכלו לזלול. "הדבר הכי טוב לעשות כשיש כלב שאוכל הכל זה להרים את כל הדברים מהרצפה", הסביר בפוסט. "כשהרלי האכילה שלהם משתנים כשההתנהגות שלהם משתנה, קחו אותם מיד לוטרינר".

כבר מרגישה יותר טוב; דובי והבעלים שלה סקוט. צילום מסך
כבר מרגישה יותר טוב; דובי והבעלים שלה סקוט. צילום מסך