זה לא סוד שאנשים ששותים אלכוהול מאבדים עכבות, ונוטים לעשות דברים שכנראה לא היו עושים בלעדיו. כמו כן, כפי שיודע כל אדם שאי פעם השתכר בחייו, ככל ששותים כך המצב הולך ומחמיר, ולמחרת מתעוררים בבוקר עם כאב ראש ומתביישים במעשינו מהיום הקודם. אישה אחת משוויץ שכנראה שתתה יותר מידי איבדה את זה לגמרי במטוס, מה שאילץ את הטייס לבצע נחיתת חירום. העונש שלה, מעבר למבוכה פומבית, הוא קנס בגובה אלפי דולרים. 



הטייס של טיסה ממוסקבה לציריך נאלץ לבצע עצירת חירום בשדה התעופה הגרמני בשטוטגרט, לאחר שנוסעת החלה להתפרע במטוס. על פי "פוקס ניוז", האישה ככל הנראה שתתה יותר מידי, לכן  נתקלה בסירוב כשביקשה עוד שמפניה. לא רק זאת, הסירוב הזה גם גרם לנוסעת בת ה-44 להתפרע בטיסה, ולהפריע לצוות המטוס ולטייס לתפקד בצורה תקינה. לאחר שהניסיונות להרגיע אותה כשלו, הוחלט שהטיסה תמשיך בלעדיה והיא הורדה מן המטוס בגרמניה.
 

via GIPHY

כעונש על מעשיה, האישה נדרשה לשלם קנס כספי בגובה של 5,000 יורו על כך שפגעה בהתנהלות התקינה של הטיסה. אומנם לא נשקפה סכנה ל- 43 הנוסעים בטיסה, אבל העצירה הלא מתכוננת הובילה להוצאות גדולות מצד חברת התעופה בסך מאות אלפי יורו. אי לכך, בחברה שוקלים האם לדרוש ממנה לשלם את הסכום הזה.