כיום יש כמות אדירה של רשתות חברתיות והן גם מאוד נוחות לשימוש ונגישות, כך שנראה שלהפוך לכוכב עם אלפי ואף מיליוני עוקבים מעולם לא היה קל יותר. הרי כל אחד יכול לעלות ממים משעשעים לפייסבוק, תמונות הורסות לאינסטגרם, או אפילו לצייץ ציוץ שנון בטוויטר. אבל בפועל, הדרך אל הווירליות רצופה מכשולים, ולהפוך לסנסציית רשת זה דבר די קשה, בעיקר כשעושים זאת בלי מימון. 


אז איך באמת הופכים לוויראלים? אין באמת צורך להציע משהו יוצא דופן, העיקר שייווצר הרושם שיש לכם משהו כזה להציע לעוקבים שלהם. כך עשתה צעירה אחת מטייוואן, ששיווקה את עצמה בצורה מוצלחת ברשתות החברתיות והפכה לכוכבת רשת.

למרות שיש לה מעל 50,000 עוקבים באינסטגרם בלבד, ועוד אלפי עוקבים בפייסבוק, מעט מאוד ידוע על הצעירה הוויראלית קנדיס. על פי RocketNews24, קנדיס, דוגמנית בתחילת דרכה, הצליחה לסחוף אחריה אלפי גולשים בזכות רגליה הארוכות, שלדבריה מגיעות לאורך של 110 ס"מ, כאשר גובהה הוא 1.73 מטר. כיום קנדיס מדגמנת בטייוואן בלבד, אך היא מקווה שבאמצעות האינסטגרם והפייסבוק תוכל להפוך לדוגמנית בינלאומית.

 

讓人誤以為還停留在夏天

A post shared by Candice (@candice0723) on


כדי לשמור על הגזרה, קנדיס סיפרה בפוסטים שהעלתה לרשתות החברתיות שהיא מתאמנת בקביעות ומשתדלת לאכול בריא, אם כי נראה שהמראה שלה הוא בעיקר תוצאה של גנים טובים.



למרות שלכאורה קנדיס אל נראית שונה מדוגמניות רבות אחרות בתחומה, נראה שהיא הצליחה ליצור את אותו הרושם שיש לה משהו שונה, חדש ואחר להציע לעוקביה. זה עבד מצוין. 

 

偷看被發現的節奏XD

A post shared by Candice (@candice0723) on





בכל פוסט שלה קנדיס משתפת בחוויות יומיומיות שעברות עליה, ולמי שלא דובר השפה תמיד אפשר ללחוץ על תרגם. אך גם אם לא, אפשר ליהנות מהתמונות בלבד ללא המלל. ואולם, מה שמטריד בפוסטים שלה, בעיקר, הוא שהיא תמיד כותבת שהיא רעבה. נקווה שהיא גם אוכלת לפעמים, ולא מרעיבה את עצמה.





 

海總能洗滌所有煩惱 #北海岸一日遊 #石門老梅綠石槽

A post shared by Candice (@candice0723) on