לא פעם קורה שמערכות יחסים שהתחילו בצורה בריאה, עלולות במהרה להתדרדר ולהפוך להרסניות. לא אחת קורה שהגבר או האישה במערכת היחסים מתעללים נפשית או פיזית בבני הזוג  שלהם, או ששני בני הזוג מתעללים האחד בשנייה. לאחרונה, צעירה נעצרה באשמה שכרתה את איבר המין של בן זוגה, בזמן ששכב מחוסר הכרה. לדבריה, עשתה זאת כי התעלל בה ואיים להרוג אותה.



ג'והני דיאז, 28, הודתה במשטרה שסיממה את בן זוגה, זוגה סמואל ונטורה גרסיה, 44, בזמן ששהו בבקתה בעיר פוארטו פלטה ברפובליקה הדומיניקית. דיאז סיפרה שהחלה לצאת עם גרסיה לפני שנתיים, במהלכן נפרדה ממנו למשך תקופת מה, בגלל שאיים עליה והתעלל בה. "אני לא מתחרטת על כך כיוון שהוא איים פעמים רבות להרוג אותי", אמרה דיאז. לדבריה, היא הקורבן במערכת היחסים בה אולצה להישאר עם גרסיה.


 
דיאז וגרסיה בימים טובים יותר. צילום מסך
דיאז וגרסיה בימים טובים יותר. צילום מסך


על פי החשד, דיאז תקפה את גרסיה בעקבות ויכוח חריף בין השניים, שעסק ככל הנראה בסיום היחסים ביניהם. לאחר מכן סיממה את גרסיה באמצעות סם שעוד לא זוהה רשמית, ואז כרתה את איבר מינו כשהיה מחוסר הכרה. לאחר שתקפה את בן זוגה היא נמלטה מהמקום, אך נתפסה לאחר מכן בידי המשטרה. נכון לעכשיו, לא ידוע כיצד דבר התקיפה נודע למשטרה. 

גרסיה. צילום מסך
גרסיה. צילום מסך


על פי "הדיילי מייל", לאחר התקיפה גרסיה נלקח לבית החולים הסמוך שם עבר טיפול ראשוני, ומשם הועבר למרכז בריאות פרטי. נכון לעכשיו, גרסיה עבר ניתוח להחזרת איבר המין למקומו, ורופאיו הסבירו שאם לא יצליח, יועבר למרכז מתקדם יותר במצפון המדינה. אם כי לא ידוע האם יהיה אפשר לתקן את הנזק.


דיאז. צילום מסך
דיאז. צילום מסך