בזמן שתושביו גוועים ברעב וחיים בעוני, מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ון און והאליטה שלו מזריקים לעצמם זהב לוורידים. על פי הדיווחים בכלי התקשורת, מדובר בתרופה חדשה שיצרו המדענים של ג'ונג- און, ומטרתה למנוע סרטן, סוכרת, השמנת יתר ומחלות רבות נוספות. אם לשפוט לפי המראה של מנהיג קוראה הצפונית, הוא צריך לדרוש את הכסף חזרה כי זה לא ממש עוזר לו.



על פי ה"ניו יורק פוסט", המדענים המשועבדים לג'ונג-און השיקו לאחרונה מעל 50 תרופות מנצנצות ויקרות, שלדבריהם טובות מכל טיפול שיש לעולם המערבי להציע. התרופות מיועדות לעשירי המדינה בלבד, וכן יוצאו לעשירים ממדינות המערב, כשעל גבי האריזות כבר יש הוראות באנגלית, סינית ורוסית. אחת התרופות המשונות באוסף, הקרויה הזרקת "פוליסכריד נאנו-זהב", נוצרה על ידי החברה הקוריאנית Myohyang corporation, ולדברי המפתחים מחוללת נסים ונפלאות בכל מי שמשתמש בה.



"היא יעילה בטיפול ומניעה של כבד שומני, צהבת, שחמת הכבד, סוכרת, נדודי שינה, מחלות סרטניות, דלקת פרקים שגרונית, הזדקנות, דמנציה סניליות, התמכרות לסמים ואלכוהול", סיפרו המפתחים הנלהבים. "הזריקה מרפאת חולים במחלות כרוניות, כגון השמנת יתר וחולשה. מומלץ לכולם להשתמש בה, שכן היא מקלה על עייפות וממריצה".


אחת התרופות החדשות שמרפאות הכל. צילום מסך
אחת התרופות החדשות שמרפאות הכל. צילום מסך

 
זריקות הזהב, הן לכאורה תרופות אנטי ראומטיות, העשויות מנתרן, שכבר משמשת מרכיב בתרופות אנטי-ראומטיות קיימות. אם זאת, לא ידוע עד כמה התרופה של קוריאה הצפונית דומה להן ביעילותה אם בכלל. תרופה הזויה אחרת שיוצרה עשויה מתפוחי אדמה, ומבטיחה להילחם בהאנג-אובר וסוכרת. היא גם יעילה ב"בטיפול במחלות בכלי הדם, זיהומים ו"מחלות עור".

בנוסף לתקופות אלו, המדענים של איש הטילים פיתחו 50 תרופות נוספות, בייחוד נגד סרטן, העשויות צמחים מקומיים. כולן, על פי ההבטחות, לא ממכרות ולא גורמות לתופעות לוואי. לדברי המפתחים, הם גם הצליחו לפתח משחות שממיסות גידולים. "סרטן היא לא מחלה בלתי ניתנת לריפוי. אנו נמשיך לפתח תרופות יעילות נגד סרטן כדי להגן על חיי אדם" אמר אחד מהם. אולי, כדי לשמור על חיי אדם, כדאי לתת להם אוכל ולא להרוג אותם? 

תרופות לעשירים בלבד. צילום מסך
תרופות לעשירים בלבד. צילום מסך