ברוב המקרים ,אישה שבוחרת לנהל רומן עם גבר נשוי תתחרט על כך, ובסופו של דבר היא זו שתספוג את רוב הנזק כשמערכת היחסים תיגמר, מה שבדרך כלל קורה. מלכת יופי לשעבר תבעה השבוע גבר נשוי איתו ניהלה מערכת יחסים, בטענה שהדביק אותה במחלת מין ושיקר לה ללא הרף. לדבריה הוא לא סיפר לה שהוא נשוי, ולא חשף את מצבו הרפואי בפניה. היא דורשת ממנו 15 מיליון דולרים לפחות כפיצויים על עוגמת הנפש שנגרמה לה.



אלין מארי מאסל, 31, לשעבר זוכת "מיס גרמניה", סיפרה בבית המשפט העליון במנהטן,  על הקשר בן השנתיים שניהלה עם רוברט צ'רלס גיבינס, 47, מנכ"ל חברת  Autonomy Capital. לדבריה, השניים נפגשו במסעדה במנהטן ב-2014, והחלו במערכת יחסים לאחר שגיבינס סיפר לה שהוא רווק.


בהמשך הוא אף אמר שהוא רוצה שיהיו להם ארבעה ילדים, ו"הבטיח לקנות שטח גדול עבורם בקנדה וחוות יענים באוגנדה", נאמר בתביעה.



במשך מספר שבועות השניים ניהלו מערכת יחסים מושלמת, ויחד אתו מאסל טסה למונדיאל בברזיל, בילתה פעמים רבות בספא וקיבלה מתנות יקרות שרק יכלה לחלום עליהן. אך יום אחד התמונה המושלמת התנפצה, ומאסל גילתה שבן זוגה העשיר נשוי, כשאשתו כתבה לה בהודעה ש"את לא הראשונה ולא תהיי האחרונה". 



גיבינס ומאסל. צילום: פייסבוק
גיבינס ומאסל. צילום: פייסבוק



בבית המשפט מאסל הסבירה שהמשיכה במערכת היחסים עם גיבינס למרות שהיה נשוי, כיוון שהבטיח לה שיתגרש מאשתו. במשך השנתיים שהיו יחד, גיבינס התעקש גם שיקיימו יחסי מין ללא קונדום, וכתוצאה מכך הדביק את מאסל בווירוס הפפילומה. "היא הרגישה מרומה ונסערת, כיוון שהוא היה הפרטנר היחיד שלה מאז הבדיקה הרפואית האחרונה שלה, והוא מצידו לא סיפר לה על מחלות המין שלו", נאמר בתביעה.



ב-2015, מאסל אף נכנסה להריון ממנו וגיבסון לחץ עליה לעבור הפלה. הוא אמר לה ש"הוא לא יהיה שם עבורה אם תחליט לשמור על העובר", ובינתיים עורך דינו הציע לה כסף כדי שתעבור הפלה, והזהיר אותה ש"יהיה לה קשה לגדל  ילד לבד". 



מן הצד האחד מאסל נרדפה בידי עורך הדין של גיבינס, ומן הצד השני הוטרדה בידי אשתו שגם פנתה לאיומים. "שמרי על התינוק אם את כל כך רוצה. אני לא יכולה לחכות לראות אותך הופכת לשמנה ומכוערת", כתבה לה אשתו של גיבינס, וגם השאירה לה הודעה קולית מפחידה בה הבטיחה שתבקש מהבן שלה לדבר איתה. בשל כל הלחצים והאיומים, מאסל לבסוף עברה הפלה כמה חודשים לאחר מכן.  



דרש ממנה לעבור הפלה. גיבינס ומאסל, צילום: פייסבוק
דרש ממנה לעבור הפלה. גיבינס ומאסל, צילום: פייסבוק




במקביל, היא גם הבחינה שמישהו עוקב אחריה, והניחה שזה מישהו מטעם גיבינס. מאסל סיפרה שהניחה שגיבינס שכר בלש  פרטי כי היה מודאג בין היתר שתספר על הכישלונות העסקיים שלו. לדבריה, בעקבות כל מה שעברה, הפכה מדוכאת עד כדי כך שסוכנות הדוגמנות שלה זנחה אותה. היא החלה ללכת לטיפול פסיכולוגי כדי לנסות לטפל בעצמה. נציג של גיבינס אמר בתגובה ש"אישומים חסרי בסיס הן חסרי ערך, וגיבינס יגן על עצמו במרץ".