ריבים בין חברים או בני משפחה הם עניין שבשגרה, והרי מי שאנו הכי אוהבים הם בדרך כלל גם מי שמעצבנים אותנו יותר. אבל לפעמים ויכוח סוער כזה יכול במהרה להתדרדר לידי קטטה אלימה, ולהיגמר ללא כוונה בפציעות חמורות ואפילו מוות. לאחרונה ריב בין שני חברים במסיבה נגמר בצורה טרגית, לאחר שסטירה הובילה למותו של אחד מהם.



אדריאן הררה, 31, מדקולה, ג'ורג'יה, סיפר לשוטרים שחברו המנוח, תומאס רודריגז, 38, לא להפסיק להציק לו ולרדת עליו לאורך כל היום. בשעות אחר הצוהריים, שני החברים שהם גם הורים לילדים, נפגשו במסיבת יום הולדת לילדים, בה נכחו כ-70 איש. גם שם רודריגז המשיך להציק ללא הרף והררה מצידו שמר על איפוק. על פי חדשות "פוקס 5", התפנית חלה לאחר שהררה חזר מסיבוב רכיבה על הסוס שלו, קצת אחרי שלוש אחר צהריים. בשלב זה, רודריגז אמר לו שוב דבר מה פוגעני ושם יד על כתפו, ובתגובה לכך הררה סטר ללחיו ביד פתוחה, מה שגרם לרודריגז להתמוטט ולהפסיק לנשום.



תמונת מעצרו של אדריאן הררה. צילום מסך
תמונת מעצרו של אדריאן הררה. צילום מסך

 
הררה סיפר בחקירתו שרצה נסות להחיות את חברו, אבל שאר האורחים במסיבה מנעו ממנו להתקרב אליו. שוטרים שהגיעו למקום החלו לבצע בו פעולות החייאה והוא הובהל לבית חולים, שם נקבע מותו. בנתיחה שלאחר המוות, נמצא שרודריג מת מקרע באחד העורקים הראשיים בצווארו, מה שגרם לו לדמם למוות. הררה נעצר ונאסר באשמת הריגה בלבד, משנמצא שלא התכוון לגרום למות חברו. הוא שוחרר ימים ספורים לאחר מכן בערבות של 38,000 דולר, וצפוי בקרוב להופיע בבית משפט.