מחזה יוצא דופן בשדה התעופה: אזרח פולני נעצר במלאגה בספרד, אחרי שקפץ מיציאת חירום של מטוס של חברת הלואו־קוסט ריינאייר מול עיניהם המשתאות של הנוסעים ואנשי הצוות והתיישב על הכנף במחאה על העיכוב הממושך בירידה מהמטוס. לפי דיווחים בבריטניה, הנוסע (57) היה ביום שני על טיסה של ריינאייר משדה התעופה סטנסטד שבלונדון למלאגה. הטיסה המריאה באיחור של שעה, אולם גם לאחר הנחיתה נאלצו הנוסעים להמתין על המטוס במשך 30 דקות מבלי שנמסרה להם הסיבה לעיכוב.



לפתע תפס האיש, שנמסר כי שמו ויקטור וכי הוא מתגורר במלאגה, את תיק היד שלו, פתח את הדלת ביציאת החירום ועבר לשבת על הכנף. "האיש החליט שהוא לא יכול לחכות יותר", אמר הנוסע פרננדו דל ואל ויללובוס. "הוא הפעיל את דלת החירום ויצא כשהוא אומר 'אני יורד דרך הכנף'. זה היה סוריאליסטי".



עובדי הקרקע של שדה התעופה ניסו לשכנע אותו שלא לקפוץ מהכנף, ואחרי דקות אחדות הוא השתכנע ונכנס למטוס. אנשי הביטחון עצרו אותו ונמסר כי הוא צפוי לקנס כבד. נוסעים תיעדו את כל האירוע בטלפונים והעלו את הסרטונים לרשתות החברתיות.



ראג' מיסטרי, שישב ליד האיש במהלך הטיסה, סיפר כי ויקטור היה זקוק לאוויר מאחר שהייתה לו בעיית אסטמה והוא אף השתמש במשאף כמה פעמים. "נראה שאף אחד לא שם לב שהאיש סבל מאסטמה", אמר. "הוא החליט לצאת מהמטוס, אבל אנשי ביטחון לא רצו להקשיב למה שהיה לו לומר".



מחברת התעופה נמסר כי מדובר ב"חדירה לאבטחת שדה התעופה". "משטרת השדה עצרה מיד את הנוסע ומאחר שהוא הפר את תקנות הבטיחות והביטחון של ספרד, הרשויות הספרדיות הן שמטפלות בזה", נאמר בתגובה.