כבאים בדרך כלל אמונים על שלום הציבור, לפחות בכל הקשור לשרפות או חילוץ חתולים שנתקעו על עצים. אבל לפעמים נדמה שהציבור אולי צריך הגנה מפניהם כי לפעמים הם עושים שטויות. לאחרונה דווח בעיירה ווסט לבאנון, פנסילבניה, על חברת כבאות שהושעתה, לאחר שכבאים מטעמה הגיעו לכבות שריפה כשהם שיכורים.


האירוע המוזר והלא בטיחותי התרחש לאחר שחברת הכבאות ההתנדבותית "Speedwell Fire Company" קיבלה קריאה על שריפה בפיצרייה מקומית. אך למרות שמדובר בדבר שאסור לעשות, שבעה מתוך תשעה כבאים הגיעו לעבודה שיכורים, לפחות כך עולה מתלונה שהוגשה נגד החברה במשטרה. 

מחקירה שנפתחה בנושא, נמצא ש"מספר רב מהכבאים שהגיבו לקריאה היו תחת השפעת אלכוהול, כולל הנהג", כך סיפר נציג מהעירייה ג'ון ברנר לחדשות "לבאנון דילי ניוז". למרבה המזל, השרפה התגלתה בסוף כעשן מופרז שיצא מאחד התנורים בפיצרייה.


על פי חדשות "פוקס 43", בעקבות הממצאים, גורמים רשמיים בעירייה החליטו להשעות את החברה מפעילותה למשך 30 ימים לפחות. הכבאים השיכורים הועמדו בפני ועדת משמעת במסגרת החברה, וכבמקומה תפעל חברה אזורית אחרת. על פי הדיווחים המקומיים, נגד החברה הוגשו תלונות רבות בעבר, אך זו הייתה החמורה שבהן. החקירה נגד החברה נמצאת כעת בעיצומה, וטרם הוגשו כתבי אישום נגד החברה או הכבאים.