מקרי רצח ואלימות בתוך המשפחה הם תמיד מזעזעים, שכן קשה להאמין שאדם יפנה נגד בן משפחה שלו, בשר מבשרו. לאחרונה דווח בטוקיו על מקרה טרגי, בו אם ובנה עשו יד אחת כדי לרצוח את האב. לאחר הרצח הם ניסו לביים את המוות כך שיראה כתאונה, ללא הצלחה רבה. על פי הדיווחים המקומיים, האם, יוקה, 44, ובנה, טאיסי, 22, היכו למוות את האב, בזמן שישב בתוך מכוניתו במגרש חניה של חנות נוחות.



לאחר הרצח, טאיסי התקשר למשטרה המקומית, וסיפר שמצא את אביו, הירופורמי, 53, ללא רוח חיים. אך למרות הניסיונות של טאיסי ואימו לגרום למוות להראות כתאונה, השוטרים מיד הבינו את התכנית של השניים. במהלך חקירה, כאשר הטיחו בפניהם את הראיות החותכות, השניים הודו כי רצחו את האב, על ידי הכאתו בראשו ופניו. לדבריהם, רצחו את האב בשל סכסוך כלכלי בין בני הזוג. נכון לעכשיו, לא ידוע מה צפוי להיות העונש של השניים.



אם ובנה שיתפו פעולה ורצחו את הבעל. צילום: אינגאימג
אם ובנה שיתפו פעולה ורצחו את הבעל. צילום: אינגאימג

זו לא הפעם הראשונה וכנראה גם לא תהיה האחרונה שאם ובנה חברו יחד לביצוע פשע. לפני מספר חודשים, אם למופת מניו-יורק עזרה לבנה לשדוד מסעדת מזון מהיר, כששימשה כנהגת השודים שלו. על פי חדשות WKBW-TV, האם, פמלה לוס, 56, הסיע את בנה ריאן, 30, למסעדת "Mighty Taco", וחיכתה לו עד שיסיים את השוד. על פי דיווח של משטרת אורצ'רד פארק, ניו יורק, ריאן שדד את המקום באיומי אקדח, ואז נמלט עם אימו. 
לצערם של השניים, בעלי המזללה התקשרו ומשטרה, והצליחו לתת תיאור מדויק של ריאן ומכוניתו. זמן קצר לאחר השוד שוטרים איתרו את הרכב, אך הופתעו לגלות את ריאן במושב הנוסע ואת אימו במושב הנהג. מדיווח של ה-Valleycentral, השניים נעצרו והואשמו בין היתר בשוד ובהחזקת רכוש גנוב. פמלה, שהואשמה במספר פחות יותר של עבירות שוחררה בערבות, אך הבן נותר במעצר.