מטרות לשנה החדשה, או עבור שאר ימות השנה, הן משהו שבהחלט אפשר להשיג. כל שצריך לעשות הוא לדאוג שהמטרות יהיו פרקטיות, ואז אנחנו כבר בחצי הדרך להצלחה. משפחה אחת מסין עשתה בדיוק זאת, כשהציבה לעצמה לעשות יחד דיאטה, והצליחה בגדול. הם אף תיעדו את ההליך הלא פשוט והעלו את התמונות לרשת, והתוצאות מדהימות.



כשאשתו של דינג גואוליאנג, 32, הייתה מספר חודשים לפני הלידה של ילדם הראשון, אמו עברה לגור איתם כדי לעזור להם, כמקובל. המגורים יחד החלו על הצד החיובי והיא הציעה שכל המשפחה תעשה יחד דיאטה. בני  המשפחה נענו לרעיון החיובי, וגם הסבא עבר לגור יחד, לצורך הגשמת המטרה. דינג חשב שזו תהיה הזדמנות מצוינת לצלם את ההליך- גם עבור המוטיבציה וגם כדי לתת השראה לאחרים. הוא צדק.



דינג ומשפחתו לאחר הדיאטה. צילום מסך
דינג ומשפחתו לאחר הדיאטה. צילום מסך



במשך שישה חודשים, דינג תיעד את הדיאטה שלו ושל בני משפחתו, ממשיאמן, מחוז פוג'יין, ועדכן תמונה של ההתקדמות כל עשרה ימים. עבור הדיאטה, בני המשפחה גיבשו יחד תכנית כושר ותזונה, שכללה הליכות, ריצות, הליכה למכון כושר ואכילה בריאה. במקור, דינג הסביר, הם תכננו להמשיך באורח חיים זה רק שישה חודשים, אך כשהזמן תם החליטו לאמץ את אורח החיים הבריא לאלתר. 

עברו שינוי אדיר במראה החיצוני, בייחוד האב. צילום מסך
עברו שינוי אדיר במראה החיצוני, בייחוד האב. צילום מסך


הדיאטה המשפחתית עזרה להשיג הרבה מאוד מטרות, ולדבריו של דינג, זו הייתה גם הזדמנות לבלות זמן רב יותר עם הוריו. הוא דאג בעיקר לאביו, שהיה במקום לא טוב בחייו ופנה לאלכוהול כדי להתמודד עם צרותיו. הדיאטה, הסביר, עזרה לאביו לעזוב את הבקבוק ולהרגיש טוב יותר עם חייו.

מרשים למדי! דינג ואביו באימון כושר. צילום מסך
מרשים למדי! דינג ואביו באימון כושר. צילום מסך


כפי שניתן לראות מהתמונות כל אחד מבני המשפחה עבר שינוי רב, ואת התיעוד המלא ניתן לראות בחשבון של דינג באינסטגרם

הוריו של דינג שמווים תוצאות. צילום מסך
הוריו של דינג שמווים תוצאות. צילום מסך