רוב האנשים פוחדים מכרישים ונמנעים מהם כמו היו הדבר המסוכן ביותר עלי אדמות, וככל הנראה לסרטי האימה הרבים יש יד בכך. עם זאת, יש מי שבוחרים לשחות לידם, בעוד לאחרים פשוט לא מפריע שהם שם בעודם ממשיכים בשגרת יומם. לאחרונה שני דייגים מאוסטרליה מצאו עצמם במצב מבעית אך מדהים, כשהבינו שהם מוקפים בלהקת בכרישים מורעבים. 


רוברט גרייס וג'ייסון מקול, שני חברים מהוסה, קיינסלנד, יצאו לדוג על אופנועי הים שלהם כפי שעשו בכל יום אחר במשך ארבע השנים האחרונות. זמן לא רב לאחר שיצאו אל הים הבחינו בכריש נמר וכריש לבן מטרים ספורים מהם, שניהם בגודל של כארבעה מטרים. אך זה לא היה הדבר הכי מפחיד שקרה להם אותו היום. גרייס סיפר לחדשות The Sunshine Coast Daily שלפתע השניים מצאו עצמם מוקפים ב-15 כרישי שור, שנמשכו אל הפיתיונות החיים של הדייגים באזור, "זה היה בערך ב-10 או 11 בבוקר, והיינו כקילומטר מהחוף", הסביר גרייס "היו חמישה פיתיונות וחבורת כרישים על כל אחד מהם. הדגים ניסו להתחבא תחת האופנועים שלנו, אבל אז הכרישים הגיעו גם לשם. ניסיתי לדאוג לכך שלא אפול, זה היה די מפחיד".
 
למרות הפחד, השניים נהנו מהמחזה וכמובן שלפו את הסמארטפון וצילמו. גרייס טוען שהתפעל מאוד מהדרך בה הכרישים פעלו, וש"הם ניגשו בתורות, הם היו כל כך מסודרים בדרך בה תקפו את הדגים. זה היה די מדהים לראות את זה". גם גרייס וגם חברו מקול יצאו מהאירוע ללא פגע.