אומרים שהטבע הוא אכזר, אך יחד עם זאת קל יותר לסלוח לבעל חיים שצד בעל חיים אחר, מאשר לבן אדם שעושה זאת. כשזה קורה בטבע, אנו רואים זאת כתהליך קשה ומטריד, אך גם טבעי- אחרי הכל בעל החיים צד על מנת לחיות, ואין לו ברירה אחרת. לאחרונה עלה לרשת סרטון קשה לצפייה, אך מעניין בו זמנית, של צ'יטה שצדה אימפלה קטנה באמצע הכביש בדרום אפריקה. לסרטון הזה אין מה שנקרא בעולם האנושי שלנו "סוף טוב", אבל אולי אפשר להתנחם בזה שלקבוצת צ'יטות יהיה מה לאכול. 


הסרטון המטריד צולם בספארי קרוגר, באפריקה, ובו נראית צ'יטה צדה באיטיות אך באינטנסיביות אימפלה צעירה באמצע הכביש. רטו שמידלין, שצילם את המאורע העצוב, סיפר לחדשות  Latestsightings.com שהיה עם חבר בביקור בספארי כשנתקל באירוע. תחילה, השניים הבחינו בקבוצה גדולה של אימפלות משמיעות קולות אזהרה ומצוקה, והבינו מיד שמשהו אינו כשורה. 

"זו הייתה אינדיקציה חזקה עבורנו שיש באזור בעל חיים טורף, שאולי אף נמצא באמצע הציד", סיפר רטו. "פתאום משום מקום ראינו שתי צ'יטות רצות במהירות מתוך השיחים ורודפות אחר העדר". בשלב זה, הם כבר לא ראו לא את הצ'יטות ולא את האימפלות, אך בהמשך ראו את אחת הצ'יטות יחד עם אימפלה קטנה במאבק על הכביש.

רטו תיאר את החוויה כמדהימה וייחודית אך גם די עצובה. "בעוד זו הייתה האחת התצפיות הכי מדהימות שנתקלתי בהן, היה קשה להסתכל על איך הצ'יטה הרגה את האימפלה".