מקורות זרים יודעים לספר שגראס גורם לאנשים להיות רעבים, או במילים אחרות "עושה להם מאנצ'יז". ומה הוא האוכל המושלם עבור מצב קשה שכזה? פיצה כמובן! עם זאת, חשוב מאוד לזכור שזהו לא אמצעי תשלום לגיטימי עבור פיצה (או כל דבר אחר למען האמת). צעיר סטלן מנברסקה למד זאת בדרך הקשה, כשנעצר לאחר שניסה לשלם על פיצה באמצעות סמים קלים. נוכל רק לקוות שלא ינסה לשלם גם את ערבות השחרור שלו באמצעותם.



על פי הדיווחים המקומיים, הצעיר, בן 24, מלינקולן, אומהה, ניסה תחילה לשלם על הפיצה שקנה עם שטר של 50 דולרים. אבל השטר היה קרוע והודבק מחדש עם דבק סלוטייפ, על כן הקופאית סרבה לקבל אותו. הצעיר חיפש וחיפש בארנקו ומצא שטר תקין של 20 דולרים, שהספיק עבור פיצת העוף והפרמזן שלו. הוא כמעט צלח את הקנייה, אך הבין שהוא גם רוצה שתייה.



על פי ה-חדשות  Omaha World-Herald, בשלב זה הצעיר מלמל לקופאית משהו שהיא לא הבינה, והניח על הדלפק ג'וינט מגולגל היטב. זו, שכנראה לא צרכה סמים בחייה, מיד הלכה להלשין למנהל וזה הלשין למשטרה. כשהשוטרים הגיעו, הם מצאו ג'וינט מאחורי אוזנו הימנית של הצעיר. מחיפוש בתיק הגב שלו נמצאו גם גראס בתוך צנצנת, משקל קטן לשקילת החומר ושלושה צ'קים. כמו כן ,הם אף מצאו 87 דולרים, שוודאי היו מספיקים לו לשתייה אם היה זוכר שהם שם. הסטלן נעצר והואשם בהחזקת מריחואנה וניסיון להפיצה. ערבות השחרור שנקבעה לו היא 5,000 דולרים, אותם יוכל להשיג אם ימכור מספיק חומר ירוק. 



השוטרים מצאו אצל הצעיר גראס, משקל קטן, צ'קים וכסף מזומן. אילוסטרציה: אינגאימג
השוטרים מצאו אצל הצעיר גראס, משקל קטן, צ'קים וכסף מזומן. אילוסטרציה: אינגאימג



כמה שבועות קודם לכן, זוג קשישים חביבים נעצרו עם 27.3 ק"ג של מריחואנה, והסבירו לשוטרים שאלו מתנות לחג המולד. פטריק, 80, וברברה ג'ירון, 83, מנברסקה, בדיוק עשו דרכם בטנדר שלהם מביתם בקלירלייק אוקס לוורמונט, כאשר התבקשו לעצור בצד. כשהשוטרים התקרבו לעברם כדי להגיד להם ששכחו לאותת כשפנו, מיד הריחו ריח חזק של מריחואנה עולה מן המכונית. הם החלו לחפש ברכב, ובמהרה גילו כמות המון קופסאות קרטון שהכילו שקיות מריחואנה. "הם אמרו שאלו מתנות לחג המולד", סיפר אחד השוטרים ל - Scottsbluff Star Herald. ההערכה במשטרה היא ששווי הסמים הוא כ-336,000 דולר. 
בני הזוג הקשישים נלקחו למעצר באשמת החזקת מריחואנה, במטרה לספק אותה או לסחור בה. כמו כן, הם הוא הואשמו בכך שלא שילמו מס על הסמים - על פי החוק, יש לשלם מסים על כל סם באשר הוא, החל משבעה גרמים. נכון לעכשיו, עדיין לא ידוע האם השניים באמת רצו לתת את הגראס כמתנות לחג, למכור אותם או פשוט לעשן אותם בכיף לבד. כמו כן, טרם הוכרע עונשם, והחקירה נמצאת בעיצומה.

מתנות לחג המולד? המריחואנה שנמצאה אצל זוג הקשישים. צילום מסך
מתנות לחג המולד? המריחואנה שנמצאה אצל זוג הקשישים. צילום מסך