אף אחד לא רוצה להסתבך עם גורמי אכיפת החוק, ואפילו פעם אחת היא יותר מידי עבור רוב האנשים. אבל יש מי שמצליחים להכניס את עצמם לצרות פעם אחר פעם, כמו הם מנסים לשבור שיא גינס על התנהגות עבריינית. זה לפחות מה שנראה שריצ'ארד פאוול, 57, מנסה לעשות, שכן במהלך חייו הוא הצליח להיעצר לא פחות מ-344 פעמים. עד כה מערכת המשפט הייתה סלחנית כלפיו, אך השבוע הוא קיבל הזדמנות אחרונה לשנות את דרכיו. 



פאוול, חסר בית מפלורידה, נעצר על כך שנכנס לרחוב במערב מיאמי ביץ', אליו נאסר עליו לחזור, וכן צעק באמצע הרחוב. כששוטרים הגיעו למקום הם מצאו אותו עם בירה ביד ומריחואנה בתוך אחת מנעליו. בגלל שזה לא המאסר הראשון שלו, השופטת אנדריאה ריקר וולפסון, בבית המשפט לערעורים מיאמי דייד, העניקה לו עסקת טיעון עם אזהרה נוקשה. במקום לעמוד לדין, כך נקבע, פאוול יכנס לכלא ל-90 יום, כשלאחריהם יעבור לחסות ארגון לשיקום עבריינים חוזרים. "אתה על הרדאר ידידי. בעיקרו של דבר, תושבי המקום יודעים מי אתה ויתקשרו למשטרה אם יראו אותך, ואתה תחזור לכאן", הבהירה לו וולפסון. "אני יכולה להבטיח לך שאם תיתפס שוב, המדינה אפילו לא תסכים לדון על עסקת טיעון עם עורכי הדין שלך".

קיבל הזדמנות אחרונה. ריצ'ארד פאוול, בבית המשפט. צילום מסך
קיבל הזדמנות אחרונה. ריצ'ארד פאוול, בבית המשפט. צילום מסך


על פי חדשות abc13, לפאוול יש רפרטואר מפואר של עבירות, ביניהן השתכרות בפומבי, גנבת ארגז חלב, שוד מזוין ותקיפה מינית. השנה בלבד, הספיק כבר להיעצר חמש פעמים. למזלו, ארגון לשיקום עבריינים חוזרים בחר לעזור לו, על מנת להפוך אותו לדוגמה לכך שאפשר לפעול אחרת עם אסירים סדרתיים. נקווה שזה יהיה מאסרו האחרון.