בוסים שמתחלפים זה עניין שבשגרה, ורבים לא יופתעו אם יראו את הבוס שלהם לשעבר בעמדת מפתח בחברה משגשגת אחרת. עם זאת, סביר להניח שלא נצפה למצוא אותם חמושים באקדח, חובשים מסכת סקי ומנסים לשדוד אותנו. זה נשמע כמו מערכון קומי מופרע, אבל זה בדיוק מה שקרה לעובדים בפיצרייה במסצ'וסטס, כשנאבקו בגנב רעול פנים שניסה לגנוב מהקופה.


על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, שון קולסון, 30, נכנס בשעות הבוקר המוקדמות לפיצרייה אותה ניהל בעבר, כשהוא מנופף באקדח ועל פניו מסכת סקי ומשקפי שמש. בתיעוד המקרה במצלמות האבטחה בפיצריית Northeast Pizza, קולסון נראה מזנק מעל הדלפק, לוקח שק עם 165 דולרים ומנסה לברוח מהמקום. לצערו הרב, כפי שניתן לראות בתיעוד, שני עובדים ולקוח תפסו אותו, נאבקו בו והכניעו אותו לקרקע. אומנם לאיש מהם לא נגרם נזק רב, אך קולסון היכה אחד מהם באמצעות קצה האקדח שלו, ופצע אותו באורח קל.
 
שון קולסון. תמונת מעצר. דרך: טוויטר
שון קולסון. תמונת מעצר. דרך: טוויטר


על פי חדשות  FOX25 BOSTON, בשלב זה השלושה הורידו לקולסון את המסכה, והופתעו לגלות שהשודד הוא לא אחר מאשר מנהל הסניף שלהם לשעבר. קולסון פוטר מהפיצרייה בקיץ שעבר, ובשעתו התגורר סמוך אליה. אחד העובדים שנאבקו בו, טרבור קולסה, סיפר שקולסון ניסה לטעון שזו הייתה בדיחה. "הוא אמר לי 'טרבור בבקשה, זה אני, שון" סיפר טרבור. "הוא המשיך להגיד 'זו רק בדיחה, זו הייתה בדיחה'. אך זאת בשום אופן לא בדיחה".

השלושה החזיקו את קולסון על הקרקע עד שהמשטרה הגיעה ועצרה אותו. קולסון נמצא כעת במעצר, ומואשם במספר רב של עבירות, ביניהן שוד מזוין ותקיפה. אומנם בהמשך האקדח שלו התברר כמזויף, אך נכון לעכשיו זה לא הפחית מחומרת מעשיו. השבוע, קולסון צפוי להגיע לדיון ראשוני בבית המשפט, שם יקבע אם יוכל להשתחרר בערבות.
 
נכנס לפיצרייה עם אקדח מזויף, מסכת סקי ומשקפי שמש. דרך: טוויטר
נכנס לפיצרייה עם אקדח מזויף, מסכת סקי ומשקפי שמש. דרך: טוויטר


הבעלים של הפיצרייה, סטיב בארט, הגיב על האירוע ושיבח את עובדיו על אומץ לבם. "אני מחשיב אותם לגיבורים", אמר. מנגד, במשטרה המקומית מיהרו להזהיר אנשים מלפעול "בגבורה" במצבים כאלו, שכן הם עלולים להיות מאוד מסוכנים.