מקומות בילוי לילדים אמורים להיות בטוחים, אבל פעם אחר פעם עולים סיפורים על אירועים מסוכנים שהתרחשו בהם. למעשה, יש אפילו מקרים בהם אטרקציות כאלו עלולות להוות סכנה, או לפחות מקור אימה, גם עבור מבוגרים. תוכל להעיד על כך ויויאן לואו, בלוגרית מסינגפור, שחוותה לדבריה את בהלת חייה, לאחר שטבעה בבריכת כדורים יחד עם בנה.

לואו ביקרה באטרקציית בילוי חדשה בקניון המקומי, אך לא ציפתה שהבילוי יסתיים בצורה כל כך מפחידה. בפוסט בדף הפייסבוק שהיא חולקת עם בעלה, שעיקרו הורות, סיפרה האם על מה שעברה ושיתפה סרטון מהאירוע. לדבריה, מיד לאחר שנכנסה לבריכה העניינים החלו להסתבך. היא איבדה לפתע שיווי משקל ונפלה לאחור, וכתוצאה מכך לא הצליחה למצוא את הקרקע וגם לא לדחוף עצמה מעלה, בין הכדורים. היא הסבירה שגם בנה התקשה לנווט בתוך הבריכה, והיא ראתה את ראשו מידי פעם עולה מעלה.

"גם הבן שלי נתקע בפנים", כתבה על הסרטון שצולם בידי העוזרת שלה. "נלחצתי ונופפתי בידי וקראתי לעזרה, אבל אף אחד לא בא. נכנסתי לפניקה ולא ידעתי מה לעשות". למרבה המזל, לואו הצליחה להתייצב לבסוף בזכות אדם אחר שהיה במקום, ולאחר מכן מיד נחלצה לעזרת בנה והוציאה אותו מהברכה. היא הוסיפה ש"היה כיף, אבל זה לא מתאים לילדים צעירים. יש צורך בהשגחה של מבוגרים". כדי להמחיש עד כמה המקום לא בטיחותי לילדים היא סיפרה שהכדורים הגיעו עד מעל כתפיה, למרות שגובהה 1.72.
 

להפתעתה של האם, הסרטון שהעלתה הפך מיד ויראלי, אבל לא בנסיבות חיוביות. לאחר שספגה המון תגובתו מודאגות מהורים, לואו נלחצה ומיהרה לכתוב שהחוויה בעצם לא הייתה כה מבהילה, ושהגולשים מגזימים בתגובותיהם. זאת למרות שטענה תחילה שזו החוויה המפחידה של חייה. גם החברה שבבעלותה בריכת הכדורים, AirZone, לקחה את הנושא ברצינות רבה, וכתבה שתבדוק את מספר הכדורים בברכה. כמו כן, הבטיחה החברה, היא תדאג שיהיה במקום צוות מיומן במתן עזרה ראשונה  בכל עת.

לצד ההיסטריה והבהלה מצד האם, המגיבים והחברה, רבים גם הצליחו לראות את הצד ההומוריסטי באירוע. אחרי הכל, זה די משעשע ובעיקר מביך לטבוע בבריכת כדורים. אבל זה כנראה תלוי את מי שואלים.