יש הרבה דרכים להרגיז רווקים, אבל אין ספק שאחת המוצלחות שבהן היא לשאול אותם מתי הם מתחתנים ומולידים ילדים. בין אם הם מתכוונים להתחתן ולהביא ילדים לעולם ובין אם לא, יש בשאלה הזו מספיק דלק כדי לגרום גם לאדם הרגוע ביותר לצאת מכליו. יוכל להעיד על כך גבר אחד מג'קרטה, אינדונזיה, שרצח את שכנתו ההריונית בגלל שלא הפסיקה לשאול אותו על מצבו המשפחתי. 

כרבים מאיתנו, גם פאיז נורדין, 28, לא יכול היה לסבול את השאלה הנצחית "מתי תתחתן", בעיקר כשהיא נשאלה שוב ושוב על ידי שכנתו. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, יום אחד, כאשר פאיז ישב במרפסת ביתו, השכנה, עיישה, 32, עברה לידו והחלה להטריד אותו בשאלות. "החשוד טען ששכנתו אמרה לו 'תתחתן מהר, כל השאר כבר התחתנו, למה אתה עדיין לא התחתנת?' המילים הללו פגעו בנאשם", סיפר דובר המשטרה המקומית.

זו כאמור לא הייתה הפעם הראשונה שעיישה שאלה זאת את נורדין, אך הוא דאג לכך שזו בהחלט תהייה הפעם האחרונה. על פי חדשות faceofmalawi, מאוחר יותר באותו היום נורדין התפרץ אל בית שכנתו, הלך אחריה לחדר השינה ודחף אותה על מיטתה. בשלב זה, הוא  "חנק אותה למוות במו ידיו". עיישה ניסתה להיאבק בו על ידי כך שנשכה את אצבעותיו, אך למרבה הצער פאיז היה חזק ממנה.
כשהוא מותיר את גופתה על המיטה, פאיז גנב את הסמארטפון של עיישה וכ-60 דולרים ונמלט מהמקום. הוא אותר ונתפס בידי המשטרה זמן לא רב לאחר מכן, במחוז קאלידרס בבירה. מהדיווחים עולה שהוא נורה ברגלו כאשר נלכד. פאיז צפוי לעמוד בקרוב לדין, ואם ימצא אשם הוא צפוי לקבל מאסר עולם.