גניבה היא תמיד רעיון רע, בעיקר כי היא לא חוקית ותסבך את המעורבים בה בצרות צרורות אם יתפסו. אם בכל זאת החלטתם לגנוב, הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא ליצור קשר עם האדם ממנו גנבתם. את הלקח הזה למד גבר אחד ממינסוטה, שגנב רכב והתקשר לבעליו כשלא הצליח להתניעו מחדש.



זו כנראה הפעם הראשונה של הגנב החובב אדוארד לירוי וילסון, 37, שלא עמד בפיתוי כשהבחין ברכב מותנע במגרש חניה. על פי הדיווחים, וילסון התגנב לתוך המכונית , לאחר שבעליה הפעילה אותה מרחוק כשיצאה מהחנות. בעלת הרכב ככל הנראה רצתה לחמם את המנוע, בשל מזג האוויר הקפוא ששרר במקום אותו ערב. אבל לצערה הרב, עד שהגיעה המכונית כבר לא הייתה בחניה.



על פי חדשות FoxNews, וילסון נסע במשך קרוב שעתיים, כאשר נכנס לחברה שתיקנה תקלה ברכב. סביב השעה עשר וחצי בבוקר, הבעלים של המכונית קיבלה שיחה מאישה שעבדה במקום, שאמרה לה שיש כאן מישהו שלא מצליח להתניע אותו. כשהוא משתמש בשם בדוי, וילסון ביקש לדבר עם הבעלים ישירות, ושאל אם תוכל למצוא מישהו שיעזור לו להתניע את הרכב, בעל מערכת ה- Start Stop (מערכת הפעלת אוטומטית שמטרתה חיסכון בדלק).



הודה שזה היה רעיון רע. אדוורד וילסון, צילום: כלא מחוז סטרנס, מינסוטה
הודה שזה היה רעיון רע. אדוורד וילסון, צילום: כלא מחוז סטרנס, מינסוטה



בתמימותו הרבה, וילסון נתן לבעלת הרכב את הכתובת בו שהה, כדי שתשלח עזרה. אך להפתעתו הרבה, במקום עזרה הגיעו למקום שוטרים שלקחו אותו מיד למעצר. וילסון סיפר לשוטרים ש "ידע שזה לא רעיון טוב להיכנס לרכב". הוא נמצא כעת במעצר בכלא מחוז סטרנס, מינסוטה, אך טרם נקבעה לו ערבות לשחרור. הוא צפוי לעמוד לדין במהלך חודש אפריל.