פרידות הן תמיד קשות, בעיקר כשהן חד צדדיות. אך ההליך הזה הופך אף קשה יותר, כאשר מעורבים בו סכומי כסף אדירים. במצב כזה, פרידה רגילה עלולה במהרה להתגלגל עד לבית המשפט, כפי שקרה השבוע בקנדה. אישה אחת מאונטריו הגישה כתב תביעה נגד בן זוגה לשעבר, בטענה שזרק אותה לאחר שזכה בלוטו, בלי לחלוק איתה את הכסף.



בכתב התביעה, טענה דניס רוברטסון כי בינה לבין  מוריס תיבו, היה הסכם שבעל פה כי אם יזכו יחלקו את הפרס. אך תיבו לא עמד במילותיו, ולאחר שזכה בשישה מיליון דולרים, ארז את חפציו ועזב. כעת, החליטה רוברטסון לתבוע אותו עבור מחצית מהכסף, וכן עבור פיצויים בסך 500,000 דולרים, על כך שרימה אותה וגרם לה לעגמת נפש.



על פי הדיווחים בכלי התקשורת הקנדיים, רוברטסון סיפרה כי תיבו גר איתה ועם בתה במשך שנתיים, במהלכן הם קנו מידי פעם כרטיסי לוטו. בפעם האחרונה שקנו כרטיסים, תיבו אמר לרוברטסון כי שניהם הפסידו, למרות שהוא זכה כאמור בסכם רב.





זכה בלוטו ונמלט עם הכסף. מוריס תיבו והכרטיס הזוכה
זכה בלוטו ונמלט עם הכסף. מוריס תיבו והכרטיס הזוכה



על פי חדשות cbc canada, ביום בו זכה תיבו בלוטו הוא התפטר מעבודתו, אסף את חפציו מבית זוגתו ונעלם. כאשר רוברטסון חזרה הביתה, היא הבינה שנזרקה אך לא ידעה למה. בהמשך, גילתה על הזכייה דרך הודעה שתיבו שלח לבוס שלו: "דניס ואני נפרדנו. מאז עזבתי אותה קרה לי אירוע משנה חיים נוסף. צר לי לומר זאת בהודעה אך אני עוזב את העבודה". לצד ההודעה, צירף תמונה של הכרטיס הזוכה. 



אך בשל המריבה על הכסף, תיבו קיבל בינתיים רק שלושה מיליון דולרים, כאשר הבעלות על המחצית השנייה נתונה כעת בפני בית המשפט. הוא התבקש להגיש כתב הגנה תוך 20 ימים, בו הוא צפוי ככל הנראה לדרוש בעלות גם על המחצית השנייה. על פי הדיווחים, התביעה צפויה להגיע לבית המשפט רק בעוד שנתיים - שלוש. בינתיים, תיבו טען שהוא אינו חייב לזוגתו לשעבר דבר, וכי החליט לעזוב אותה זמן רב לפני הזכייה. הוא גם הכחיש שבין השניים הייתה הסכמה מכל סוג שהיא על חלוקת הפרס הכספי.