פחד בשחקים: מטוס של חברת יונייטד איירליינס נאלץ לבצע נחיתת חירום מוצלחת אחרי שהכיסוי של אחד המנועים התפרק מעל האוקיינוס השקט בדרך להוואי, לחרדתם של הנוסעים, שחוו רגעי אימה מצמררים. מטוס הבואינג 777-222 היה במרחק של כארבעים דקות לפני הנחיתה בהונלולו אחרי טיסה מסן פרנסיסקו כאשר לפתע נשמע קול רעם חזק שהרעיד את המטוס והכיסוי של אחד המנועים בצד הימני עף ממקומו. "זה נראה גרוע, חד וחלק", צייץ אריק חדד, מהנדס של גוגל, שהעלה צילומים וסרטונים של המנוע החשוף. "הטיסה המפחידה ביותר של החיים שלי", צייצה נוסעת נוספת, מריה פלאשי.



היילי אברט, שישבה ליד החלון מעל הכנף הימנית, סיפרה כי כל הנוסעים מיהרו להרים את כיסויי החלונות כדי לראות מה קורה. "הכיסוי של המנוע פשוט עף", אמרה לניו יורק טיימס. "חתיכות עפו לאוקיינוס, ברגים עפו עוד קצת. היה בורג שפגע בכנף וזה גרם לרעש גדול". "תפסתי את הבן שלי ג'ק וקשרתי אותי במושב והוא התחיל לבכות ואז היו רעידות בלי הפסקה", שחזרה הנוסעת לורי שנקס.











בעקבות זאת, החלו הטייסים וצוות הדיילים בנוהל של נחיתת חירום וכל הנוסעים התכופפו במושביהם עם ראשיהם מורכנים כאשר המטוס הצליח לנחות בשלום בנמל התעופה הבינלאומי על שם דניאל אינווי בהונלולו לקול מחיאות כפיים סוערות. "כולם היו מתוחים, כולל אנשי הצוות, אבל הם התנהלו באופן מקצועי מאד", אמרה הנוסעת קארין דוב-מיטשל. "אני פשוט מודה על כך שהצלחנו לנחות ולא היינו צריכים לבצע נחיתת חירום במים". "מדי פעם המנוע התחיל לתת מכות והיו לי חששות לגבי זה", אמרה קתלין קליפורד. "הדלקתי את הטלפון שלי, צילמתי סרטון ובסופו אמרתי למשפחה שלי שאני אוהבת אותם".



מחברת יונייטד איירליינס נמסר כי "טיסה 1175 נחתה בשלום אחרי שהטייסים ביצעו נחיתת חירום בשל אובדן של כיסוי המנוע. הטייסים שלנו מילאו אחרי כל הפרוטוקולים ההכרחיים כדי להנחית את המטוס בשלום. המטוס הועבר לשער והנוסעים ירדו באופן רגיל". עדיין לא ברור מה גרם לתקלה ונפתחה בדיקה לבירור נסיבות האירוע.