הדבר האחרון שפושעים ירצו הוא לעזור לשוטרים ולספק להם ראיות שיובילו למעצרם, אבל למרות זאת הם עושים זאת שוב ושוב. יוכל להעיד על כך דייויד .וו. רומינג, גבר בן 53 מפלורידה שנעצר באשמת רצח, לאחר ששלח לשוטר הודעה שיועדה לאשתו, בה הודה במעשיו. אבל ההודעות הללו היו השיא ברצף של טעויות שביצע רומינג.



לטענת המשטרה, עוד מן ההתחלה, כשרומינג התקשר לדווח על הרצח משהו בגרסה שלו עורר את חשדם. אותה עת הוא סיפר שזוגתו נרצחה בידי פורץ שפרץ לביתם כשישנו, והוסיף שהוא נאבק בו והפורץ ברח, אך לא לפני שפצע קשות את קאופמן. היא נלקחה בהמשך לבית החולים, שם מתה מפצעיה.



כאמור, כבר בשלב זה משהו בסיפור לא נראה לשוטרים הגיוני, ומאוחר יותר באותו היום הם קיבלו הודעה מרומינג שחיזקה את חשדותיהם. "אני חושב שעומדים לעצור אותי", כתב רומינג ובהמשך הסביר שההודעה יועדה לאשתו. לאחר מכן, גילו, הוא גם כתב לה ש"דברים לא מסתדרים לי. אני פוחד שעשיתי משהו שאני לא זוכר. אם עשיתי את זה אני מתאבד".



דייויד .וו,רומניג. תמונת מעצר: משרד השריף של מחוז מריון, פלורידה
דייויד .וו,רומניג. תמונת מעצר: משרד השריף של מחוז מריון, פלורידה


במהלך חקירתו, כאשר עומת עם הממצאים, רומינג הודה כי יתכן והרג את האישה, וכן ביים את זירת הרצח כך שתיראה כפריצה. על פי חדשות Ocala Star-Banner, הוא הסביר שהוא סובל מ"אירועי בלאקאווט" (חישכון) ושומע קולות. באותו הלילה בו זוגתו נרצחה, חווה חוויה חוץ גופית בה נאבק עם עצמו על האקדח, כשלפתע נפלט כדור ופגע בה. לטענתו, הוא בוודאות חווה "בלאק אווט" במזמן הרצח, כיוון שמצא עצמו עומד במטבח, וכשהלך לחדר השינה ראה את זוגתו גוססת מפצע ירי לראשה. רומינג נעצר באשמת רצח, דיווח כוזב על פשיעה ושיבוש ראיות. הוא כעת עצור ללא אפשרות לשחרור בערבות, וצפוי לחזור לבית המשפט ב-20 למרץ.