אנחנו חיים בתקופה בה אוכל הוא מאוד יקר, בייחוד בישראל ועל אחת כמה וכמה כשמדובר באוכל שמזמינים מבחוץ. אי לכך, אין ספק שרבים חולמים על היום בו יקבלו את האוכל האהוב עליהם בחינם, כמו למשל פיצה, המבורגר או סושי. זאת כמובן מלבד גבר אחד מדורטמונד, גרמניה, שהגיש תלונה במשטרה בגלל שהוא מופצץ מידי יום במשלוחים חינמיים של פיצות ושאר מאכלים.



לדבריו של עורך הדין גידו גרול, חייו הפכו לסיוט מאז שהחל יום אחד לקבל אינספור פיצות במהלך היום, בכל ימי השבוע. זאת למרות שהוא כלל לא מתבקש לשלם עליהם ולו יורו שחוק אחד. תחילה עורך הדין המסכן סבל בשקט, אך כשהבין שהמצב ממשיך החליט שאין מנוס מעירוב הרשויות לאכיפת החוק. אבל לצערו הרב של גידו, השוטרים נתקלו במבוי סתום, לאחר שלא היה מסוגל להגיד להם מי לדעתו עשוי לעמוד מאחורי המעשה המחריד הזה. זאת למרות שתפקידה של המשטרה הוא למצוא את זהותם של אלו.


תחילה היו רק פיצות, בהמשך קיבל גם סושי, אוכל יווני ונקניקיות
תחילה היו רק פיצות, בהמשך קיבל גם סושי, אוכל יווני ונקניקיות



לעיתון המקומי בגרמנית Ruhr Nachrichten, הסביר גידו כי כבר הספיק לקבל עד כה מעל 100 פיצות. "זה כל כך מרגיז. אני כבר לא מצליח לסיים את עבודתי", הסביר עורך הדין האומלל. לדבריו, לפעמים הודעות על הגעת המשלוחים הראשונים של היום, בבוקר, מופיעות בסמרטפון שלו בזמן שהוא מתקלח. הוא הסביר שאומנם תחילה קיבל רק פיצות, אך בהמשך המשלוחים הפכו מגוונים יותר, ומלבד המאכל האיטלקי הוא מקבל כעת גם סושי, נקניקיות ואוכל יווני. נכון לעכשיו, לא ידוע האם עורך הדין המסכן נאלץ בלית ברירה לאכול מהאוכל הטעים והחינמי.